Forum > Billeder til forsiden

Se lige her!!

(1/3) > >>

Hanne Lottrup:
                                                                                     Foto: Johan - Signalhorn
Er det ikke fantastisk?!?

Prøv iøvrigt at gå ind i galleriet og klik dig ind i 'nyeste uploads', og tryk dig igennem via piletasterne - det er en oplevelse!! :)

ina.....:
Johan det er fantastisk at se hvordan moderinstinktet oser ud af det billede ;D ;D ;D

Signalhorn:
Jamen jeg fryder mig også hver dag :) Sidste efterår hentede jeg en flok store hybrid-kyllinger hos en mindre ægproducent. Så jeg havde for det første ikke forventet nogen skruk-tendenser. Da det så alligevel skete, var jeg indstillet på, at hun måske ikke kunne finde ud af det. Men det skal jeg da lige hilse og sige, at hun kan! Den er ualmindelig nem og omgængelig at arbejde med (som du forudsagde Hanne), og der er ingen ballade, når jeg skifter vand og fjerner hønselort. Eneste ballade var faktisk, da jeg en dag snakkede i telefon, mens jeg var derude. Dér blev omgående kaldt til samling, og dér lå hun med rejste fjer og bad mig om at fise af ;D

Hanne Lottrup:
Både på videoen og de fantastiske billeder du har sat ind i dit album Johan, kan man se at her er der en rolig og blid skrukkemor!!

Pas rigtig godt på hende <.

Signalhorn:
Nu du siger video - her er godt 3 minutter fra i fredags, hvor de var ca. 5 dage gamle.

http://www.signalhorn.dk/kyllinger0308/kyllinger2103_medium.wmv

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version