Forum > Bekendtgørelser og nyheder

Forumdag 2012

(1/20) > >>

Peter Agger:
Vi er 3 her på fyn der har stukket hovederne sammen i dag, med henblik på at lave en hyggelig dag hvor vi, (en masse forumbrugere) kan mødes og snakke sammen face to face.
Vi 3 er Henriette Hall, Marianne M.N. og undertegnede

Vi har valgt Lørdag den 25 august
Sted, langt ude på landet, syd for Snave.

Vi håber også at mange har lyst og mulighed for at have et par høns el. haner med, så vi kan lave vores egen lille udstilling for hinanden, og for alle som har lyst til at komme forbi og se hvilken glæde havehøns skaber. Vi vil informerer den lokale presse.

For at have fjerkræ med kræves dog at de er vacineret inden for det sidste år, men derom senere, for klubberne er nok ikke begyndt vaccination på så tidlig et tidspunkt, og er der ungdyr i gerne vil have med kan vi måske organisere en vacinationsdag i begyndelsen af august.

Den foreløbige målsætning:

Hyggelig samvær
Søde dyr (ikke nødvendigvis perfekte)
En lille konkurence  (i bedømmelse af dyr)
God mad, som vi alle måske bidrager med.
Og et lille økonomisk overskud til DFF

Der er al mulig grund til at tage ægtefælle og børn med, da der forhåbentlig er en spilbar parkgolfbane klar til brug, men som først åbner oficielt juni 2013. Og parkgolf er ikke helt som alm. golf, som ville være livsfarlig som leg. Derom senere.

Lad os hører om der er interresse for sådan en forumdag.

Lene Lestat:
Jeg regner med at komme.  /o

ina.....:
Det kan man jo ikke gå glip af, så jeg forventer da at komme, og tvinge manden med som sædvanlig.  /o

pilegaarden:
Peter.

Jeg kommer selvfølgelig. Med eller uden, det må tiden vise.
Da jeg kun har havehøns, vil jeg ikke kunne bidrage med noget til udstilling. Så jeg vil komme for at kigge og for at møde ligesindede.

Heidi NJ:
Jeg kommer /o

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version