Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Vi har skam også kunstnere på forum  (Læst 10922 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Vi har skam også kunstnere på forum
« Dato: 09 August , 2012, 18:30 »
Hvem, der kunne tegne så flot....

Tegnet af Mico-pigen Betty.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Berit Linea

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 872
Sv: Vi har skam også kunstnere på forum
« Svar #1 Dato: 09 August , 2012, 18:39 »
 /o Virkelig flot
Mvh Berit 
                   Livet skal leves ....

0.2 dværg maran sort- kobber, 2.2 dværg maran hvedefarvet., 0.2.3 dværgsilke , 0.1 dværg engelsk Araucana, 1.3 Hollandsk dværg i guldhalset , 0.3 blandingsrace
1.0 brun labrador bl.hund ,2.0 hvide katte + skøn stor menneskefamilie
Medlem af Maranklub.dk

Offline Helle K.

  • Administrator
  • Indlæg: 6 112
Sv: Vi har skam også kunstnere på forum
« Svar #2 Dato: 09 August , 2012, 18:44 »
JA - vi kan være stolte af Betty /o
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline hønehuset

  • Bruger
  • Indlæg: 1 544
  • Jeps,jeg har karaktersvaghed nok til at nyde livet
Sv: Vi har skam også kunstnere på forum
« Svar #3 Dato: 09 August , 2012, 21:10 »
Wauuuu... Den kunne virklig være flot som vejrhane og som tryk på t-shirt f.eks i sølvtryk mod sort t-shirt.
Hvis tilladdelse gives kunne det virklig være flot at printe den stort op, skære den ud i blød plastik og sprøjtemale den på døren i hønesehuset....Ja,Jeg jeg kunne blive ved i laaaaaaaaaaaang tid, den er helt utrolig flot. Særligt eeeeelsker jeg de fine detaljer ved halen og vingen. Hvem der dog kunne bruge hænderne så smukt som denne kuntsner. Kæmpe kompliment fra mig til dig, som er??
Venligste hønsehilsner fra Janni

Store Brahma guld/sortbåndet
Dværg Brahma guld/sortbånde
Dværg Brahma forsøger at avle rent sort
Store Brahma i hvid/sort col.
Gammel dansk landgås i grå
Moskusænder


O, alt for mange fjer ifølge husbonden ;0)

1,2 Neutraliseret og usædvanligt kælne gårdkatte
2 Stk. lang-øre. Køn? - Det kan du lige tro!
1,2 Skønne unger på 14-9 og 7 år
1,0 Uendelig tålmodig kæreste går også under navnet "Byggesmølf"

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Vi har skam også kunstnere på forum
« Svar #4 Dato: 10 August , 2012, 07:03 »
Det her er vores kunstner:
http://fjerkrae.dk/prod/index.php?action=profile;u=4600
Ung og meget talentfuld! Betty har faktisk udstillet på biblioteket også, vi har haft glæden af at se flere af hendes tegninger her på forum.
Tak Betty.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Louise S.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 876
  • Multi-kulti hønsegård med plads til hybrider
Sv: Vi har skam også kunstnere på forum
« Svar #5 Dato: 10 August , 2012, 07:15 »
Den er bare super flot! Tak Mico-pigen :)
De bedste hilsner fra Louise

0.3 Skånske Blomsterhøns
2.1 Kobberfarvet Maran
0.2 Isa Warren
1.1 Bullmastiffer  <.  <.

Offline hønehuset

  • Bruger
  • Indlæg: 1 544
  • Jeps,jeg har karaktersvaghed nok til at nyde livet
Sv: Vi har skam også kunstnere på forum
« Svar #6 Dato: 10 August , 2012, 08:17 »
Læser og forstår jeg rigtigt, i Mariannes henvisning til Bettys profil?
Betty er du kun 14 år? Så tør jeg da slet ikke tænke på hvad fantastiske muligheder der ligger åbne for dig til din super kreative fremtid. Håber vi alle får stor fornøjelse af at følge din kunstnerriskeudvikling. /o /o 
Venligste hønsehilsner fra Janni

Store Brahma guld/sortbåndet
Dværg Brahma guld/sortbånde
Dværg Brahma forsøger at avle rent sort
Store Brahma i hvid/sort col.
Gammel dansk landgås i grå
Moskusænder


O, alt for mange fjer ifølge husbonden ;0)

1,2 Neutraliseret og usædvanligt kælne gårdkatte
2 Stk. lang-øre. Køn? - Det kan du lige tro!
1,2 Skønne unger på 14-9 og 7 år
1,0 Uendelig tålmodig kæreste går også under navnet "Byggesmølf"

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Vi har skam også kunstnere på forum
« Svar #7 Dato: 10 August , 2012, 09:57 »
Så kom den på forsiden.. Super flot tegning.  Jeg ønsker mig den også i flere udgaver, som wallsticker (gerne i grøn) ;) som hønsehuset, på t-shirt, muleposer ......

Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Mico

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 160
  • Øvelse gør Mester
    • DeviantART profil
Sv: Vi har skam også kunstnere på forum
« Svar #8 Dato: 10 August , 2012, 17:25 »
Tusinde tak for de mange søde ord! På den hjemmeside den originalt er uploaded på, er det muligt at sælge sine kunstværker som trøjer, plakater, krus, mm. Men jeg tror ikke jeg må for min mor.
Ahem. Det er Mico, ikke Micro. Tak :)

Hilsen Mico.

Hønsetegninger og meget mere på --> http://miconutziri.deviantart.com/

Offline kristiank

  • Bruger
  • Indlæg: 2 831
Sv: Vi har skam også kunstnere på forum
« Svar #9 Dato: 10 August , 2012, 17:33 »
ja hun er kun 14 måske derfor den fri tanke stadig lever i hendes sind, og skaber noget så levende, så "micropige" værn om dit hjerte, giv det lys og luft, gem det for nattens mørke, og lad det nyde solen igen ved hanegal.

Offline hønehuset

  • Bruger
  • Indlæg: 1 544
  • Jeps,jeg har karaktersvaghed nok til at nyde livet
Sv: Vi har skam også kunstnere på forum
« Svar #10 Dato: 10 August , 2012, 20:36 »
Jeg er så stolt og glad når mine egne unger glad kommer og viser de små finurlige ting din har brugt deres tid på at pusle med, imens de har hygget sig og syntes at det er sjovt og spændende at lave og måske samtidig har fokuseret på det er en gave til en af os forældre eller bedstefoældre.-  De plukker vilde markblomster, tegner/maler på forskellige materialer med forskellige ting, alt hvad der rør sig i deres tanker.De laver  ting med perler, ler, uld, træ osv.De elsker at lave sådanne små finurligheder. Særligt elsker de at få lov at mosle papir, stof eller andet rundt om deres fine ting og forære det som gave.
Deres farmor og hendes kæreste er selv kunstnere og jeg bliver bjergtaget gang på gang af at se så uendelig lang tid ungerne kan bruge i deres værksted og de fine små kunstværker der kommer ud af deres procceser.
Var du min dejlige store 14årige datter med lyst, evne og sind til at fremstille sådanne smukke tanker og føre dem ud, så ville jeg være pave stolt. Ville andre samtidig modtage dine udtryk og kunst og du enda kunne begynde at tjene lidt mønt så ville jeg bestemt bakke dig 110% op.
Hvis din mor som du antager ikke er vild med at lade dig tjene en skelling. Så forstår jeg hendes bekymring. På den måde, at ingen ved om du kan leve af kunsten alene eller hvor længe sådanne sager kan sælges. Det kan være lige så flygtige som vinden. Og et pludselig stop i salg/efterspørgsel kan sætte et alvorligt hak i selvtilliden. Jeg ville som din mor sikkert også gør, bekymre mig om din kunsneriske udtryksformer  måske forhindre/begrænser din uddannelsesmæssige chancer. Men en ting er sikkert man kan ikke stoppe og forhindre en ægte kunstner- Men jeg håber du har plads og overskud til både uddannelse og kunst samtidigt, da evnen til at besidde og mestre begge dele skaber grobunden for et succesfyldt liv, som uden tvivl vil gavne og glæde dig hele dit lange liv.
Når det er sagt så er der samtig tilbage at sige du er fantastisk dygtig og det kan virklig føre dig langt omkring. Husk din mor foraltid er din mor. Stol på hende hele dit liv hun har født dig og vil alt det bedste for dig hele livet i tykt og tyndt. Og husk så livet leves i faser. Intet vare evigt. Heller ikke at være ung og skulle spørger om lov- noget man på mystisk vis først rigtigt forstår at sætte pris på når man ikke længere bor hjemme under mors vinger. Livet er forundreligt og som et klogt hoved en gang så rammende har sagt. Livet opleves fremad men forstås bagud.
Lad være at lade dig begrænse i livet, vær dig selv, åben og ægte-så vil du se det hele sker når du er parat.
Alle mine bedste tanker til dig fra mig og alt det held og lykke som du må få brug for på din vej.
Venligste hønsehilsner fra Janni

Store Brahma guld/sortbåndet
Dværg Brahma guld/sortbånde
Dværg Brahma forsøger at avle rent sort
Store Brahma i hvid/sort col.
Gammel dansk landgås i grå
Moskusænder


O, alt for mange fjer ifølge husbonden ;0)

1,2 Neutraliseret og usædvanligt kælne gårdkatte
2 Stk. lang-øre. Køn? - Det kan du lige tro!
1,2 Skønne unger på 14-9 og 7 år
1,0 Uendelig tålmodig kæreste går også under navnet "Byggesmølf"