Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Dværgkaniner foræres væk til godt hjem  (Læst 2818 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Marianne M.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 514
Dværgkaniner foræres væk til godt hjem
« Dato: 26 Oktober , 2014, 12:13 »
For min niece slås følgende op (hun bor ved Sønderborg):

Mine to dejlige dværgvæddere søger et nyt hjem! Da jeg er på efterskole, ser jeg dem næsten aldrig, og i det seneste stykke tid har jeg ikke rigtig haft tid til dem, så derfor har jeg besluttet, at de skal have et nyt hjem, hvor de vil blive taget ligeså godt af :-)
De hedder Buller og Viktor (to hanner) og er begge 4 år gamle.
Buller er en blanding mellem en dværgvæddere og en franskvædder, og er en "stor" og dejlig basse, som godt kan lide at blive nusset med :)
Viktor er en dværgvædder, og er lidt mindre end Buller. Viktor er en nyssgerig kanin, som nogle gange gerne vil kæle :-) han kan også bruges til udstillinger.
De er begge to tamme, men de er ikke kastrerede! De er begge øremærlede
De er udendørs, og går i hvert sit bur, da de ikke kan være sammen. Buret er stort, hvor de kan løbe ud i en stor løbegård, og stadig se ind til hinanden.

De to skønne kaniner, gives væk med bur og et stort og lille udendørsbur. Der følger også en stamtavle med til dem.
Jeg håber virkelig, at jeg finder et godt hjem til dem, så kun seriøse henvendelser!

Man kan skrive til mig, så formidler jeg kontakten til min niece
Mvh Marianne

Offline Marianne M.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 514
Sv: Dværgkaniner foræres væk til godt hjem
« Svar #1 Dato: 28 Oktober , 2014, 12:29 »
Slet ingen der kunne tænke sig et par søde kaniner med fine bure? Billeder kan sendes ved interesse... :)
Mvh Marianne