Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Råd om katte efterlyses  (Læst 16786 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Helle K.

  • Administrator
  • Indlæg: 6 112
Sv: Råd om katte efterlyses
« Svar #30 Dato: 24 Marts , 2014, 20:26 »
Sikke en dejlig fortælling Margrethe :)
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline Lene Lestat

  • Moderator
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Råd om katte efterlyses
« Svar #31 Dato: 26 Marts , 2014, 14:41 »
Raziel
Det er jo det, jeg har har en masse imod. Det kan da gerne være, at den bliver, som du ønsker. Jeg mener nu stadig, at dyret skal være så tæt på dets oprindelige natur, som muligt.
Vi mennesker hører også til dyreriget, så forestil dig, at nogen gjorde det samme mod os.
Forskellen er ens.
Nu må jeg nok hellere lade være med at kommentere mere, for det er en af mine kæpheste.


Der skulle nu gerne trods alt være en forskel på dyr og mennesket, men selvfølgelig det er jo heller ikke alle mennesker som burde formere sig.
Og sexforbryder burde måske også blive neutraliseret.

Jeg har 4 hunkatte, og de er alle blive steriliseret og de virker nu ikke som nogle stakler som savner at få "sex" og killinger 3-4 gange om året. De er søde og kælne, men det er selvfølgelig heller ikke naturligt for dyr at være det. ;) ;)
« Senest Redigeret: 26 Marts , 2014, 14:42 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Fr. Hønseløs

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 112
  • Nu MED høns
Sv: Råd om katte efterlyses
« Svar #32 Dato: 26 Marts , 2014, 17:27 »
Sikke dog en dejlig tråd at læse. Der kommer et par af de følsomme emner op og alligevel er tonen fin og hyggelig og giver en fornemmelse af at alle har opdaget at vi nok har hver vores kæphest. og hver vores fornuftige grunde.
Elsker Forum. :)
Venlig hilsen Monica

2.1 sølv/sortrandede dværg wyandotter
0.0.1 blanding Dansk landrace/Andaluser
1.0 Andaluser
(de to sidste er min søn og min mand);)

Offline Jean Hansen (Lavbo)

  • Bruger
  • Indlæg: 3 017
Sv: Råd om katte efterlyses
« Svar #33 Dato: 27 Marts , 2014, 13:05 »
Det du bør gøre som noget af det allerførste er at få ham til dyrlægen for at checke om den er chippet. Er den ikke det så efterlyser du ejer ved at hænge sedler op allevegne og først derefter kan du tage stilling til om du vil beholde, kasterere osv.

Tag evt. nogen gode billeder af den og efterlys ejer via Facebook. Der er mange kattegruppe.
3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn