Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Grå kattekillinger om 8 uger  (Læst 18475 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: Grå kattekillinger om 8 uger
« Svar #15 Dato: 28 Maj , 2013, 15:09 »
Enig og specielt når det drejer sig om katte .

Offline Søster

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 53
Sv: Grå kattekillinger om 8 uger
« Svar #16 Dato: 28 Maj , 2013, 17:10 »
Jeg troede at dette var et forum, hvor fejl og uvidenhed ikke blev straffet med "døden". Der tog jeg fejl, beklager meget til alle dem jeg har forarget med min uvidenhed. Jeg må hellere finde et andet forum at være med i, da jeg jo ikke kan love, at jeg ikke en anden gang er uvidende om noget. Jeg er hverken dyremishandler eller noget der minder om det. Jeg vidste det bare ikke, hvilket jeg troede, at jeg udtrykte da jeg tidligt imorges skrev, Tak for info.
Hilsen Søster :)

0.5.10 bl Isa B. damer, 0.0.4 wyandot. 0.0.4 Araucana, 0.0.4 Moskusænder. 4 huskatte og to hunde

Offline ina.....

  • Bruger
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Grå kattekillinger om 8 uger
« Svar #17 Dato: 28 Maj , 2013, 17:34 »
Heyy rolig nu.
@ Søster¨
du er ligeså velkommen som alle andre, men ting her har det med at løbe ud af en linje,, du er jo ikke mere uvidende  end så mange andre, og du er i din gode ret til at blive lidt stødt på manchetten.

Jeg synes du skal oprette en salgsannonce her under salg, der bliver da ofte sat killinger til salg her, så bare kom an,,, det er klart at loven skal holdes, men den er du jo nu bekendt med, så vær fortrøstningsfuld..
Jeg har selv almindelige katte, og langhårskatte, og sætter dem også til salg her, og hvis der lige er nogen der mangler en kat, så tager de da en af dine...

Vær ikke ked af det, der er ikke nogen der har grund til at bebrejde dig..
god fornøjelse med de små banditter, de er bare så nuttede når de er små  /o

Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Søster

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 53
Sv: Grå kattekillinger om 8 uger
« Svar #18 Dato: 28 Maj , 2013, 17:40 »
Hej Ina

Tak skal du have for det @, men jeg skal ikke sætte noget til salg, det tør jeg ikke. Jeg blev faktisk ret ked af det  :(
Hilsen Søster :)

0.5.10 bl Isa B. damer, 0.0.4 wyandot. 0.0.4 Araucana, 0.0.4 Moskusænder. 4 huskatte og to hunde

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: Grå kattekillinger om 8 uger
« Svar #19 Dato: 28 Maj , 2013, 17:41 »
Jeg troede at dette var et forum, hvor fejl og uvidenhed ikke blev straffet med "døden". Der tog jeg fejl, beklager meget til alle dem jeg har forarget med min uvidenhed. Jeg må hellere finde et andet forum at være med i, da jeg jo ikke kan love, at jeg ikke en anden gang er uvidende om noget. Jeg er hverken dyremishandler eller noget der minder om det. Jeg vidste det bare ikke, hvilket jeg troede, at jeg udtrykte da jeg tidligt imorges skrev, Tak for info.




Ja øv, det er lige netop det der sker.
Når den første har skrevet sin velmenende viden/råd behøver der ikke at komme flere af samme skuffe. Jeg kan godt forstå at nogle mister modet. "Nye"som "gamle"


Offline ina.....

  • Bruger
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Grå kattekillinger om 8 uger
« Svar #20 Dato: 28 Maj , 2013, 18:22 »
Hej Ina

Tak skal du have for det @, men jeg skal ikke sætte noget til salg, det tør jeg ikke. Jeg blev faktisk ret ked af det  :(

Det kan jeg rigtig godt forstå, og du skal selvfølgelig selv bestemme, men jeg er sikker på at du vil finde ud af, at her er rigtig mange søde og hjælpsomme folk, der gerne vil hjælpe, du skal nok lige kommer dig over det første chok,,, op med humøret, jeg lover dig at det ikke er så slemt som du føler det lige nu..
Her plejer at være en god tone, og en hjælpsom ånd.


Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Grå kattekillinger om 8 uger
« Svar #21 Dato: 28 Maj , 2013, 18:33 »
Rikke, du er da lige så velkommen som alle andre :), og jeg synes faktisk at oplysningen om alder for killinger blev givet på en sober måde. At et par brugere så kom i en diskussion i tråden om kattekillinger, var jo ikke møntet på dig.
Rigtig mange er ikke klar over, at loven er ændret, og den eneste måde, vi kan ændre det på, er ved at oplyse igen og igen.
Selvfølgelig skal du da sætte dine killinger til salg her på forum under "Salg af andre dyr", og du kan roligt gøre det nu og til den pris og med det "tilbehør", som du finder rigtigt.
Hvis du sætter dem til salg nu, er der god tid til at finde nogle rigtig gode hjem til dem.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Danny Westh

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 733
Sv: Grå kattekillinger om 8 uger
« Svar #22 Dato: 28 Maj , 2013, 18:35 »
Søster:

Der står et nr. foroven af hvert indlæg. Er du sød at skrive hvilke indlæg der har gjort dig ked af det?
Jeg beklager da hvis det er noget jeg har skrevet men jeg har lidt svært ved at se hvilke indlæg det er der skulle have gjort dig ked af det. Derfor må du meget gerne oplyse mig.

Danny
Himlen bør altid være blå!

Offline Marita

  • Bruger
  • Indlæg: 294
Sv: Grå kattekillinger om 8 uger
« Svar #23 Dato: 28 Maj , 2013, 19:03 »
Jeg vil gerne undskylde og sige, at jeg er meget ked af, hvis det er mit indlæg, der gjorde dig ked af det, Søster. Jeg mente det venligt og tænkte, at du måske ikke vidste om de 12 uger, men jeg udtrykte mig måske klodset.

Der er intet skønnere end katte, og jeg håber, I finder dejlige hjem til de små killinger.

Offline Søster

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 53
Sv: Grå kattekillinger om 8 uger
« Svar #24 Dato: 28 Maj , 2013, 20:45 »
Hej alle

Jeg overreagerede nok en smule  ;), blev bare lidt forskrækket  :o. Killingerne bliver se`følig hos deres mor til de er minimum 12 uger  :D. Derefter vil jeg rigtig gerne sælge dem, da jeg efterhånden har nok katte  ;D. Hunkatten skal neutraliseres i år.
De er nu søde, de små gå  :)

Hilsen Søster :)

0.5.10 bl Isa B. damer, 0.0.4 wyandot. 0.0.4 Araucana, 0.0.4 Moskusænder. 4 huskatte og to hunde

Offline Søster

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 53
Sv: Grå kattekillinger om 8 uger
« Svar #25 Dato: 28 Maj , 2013, 20:46 »
GRÅ skulle der stå  :laugh:
Hilsen Søster :)

0.5.10 bl Isa B. damer, 0.0.4 wyandot. 0.0.4 Araucana, 0.0.4 Moskusænder. 4 huskatte og to hunde

Offline jeanniejuul

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 112
Sv: Grå kattekillinger om 8 uger
« Svar #26 Dato: 28 Maj , 2013, 21:24 »
 *t så så søster, nu er det overstået ;)

Husk at indrykke annoncen under sælges :-*

ps. Søster er min søster *f
Bedste hilsner Jeannie

Oasen midt i byen, med høns, ænder og to dejlige labradore :-)

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Grå kattekillinger om 8 uger
« Svar #27 Dato: 28 Maj , 2013, 21:49 »
Ja, de er rigtig, rigtig søde, du må da meget gerne lægge et billede ind, gerne nu, men især når de er en tre uger eller så. For i den alder sprænger de nuttethedsskalaen *p
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Søster

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 53
Sv: Grå kattekillinger om 8 uger
« Svar #28 Dato: 28 Maj , 2013, 22:46 »
 ;D Tak, det gør jeg gerne.
 :-* til JeannieJuul  :D
Hilsen Søster :)

0.5.10 bl Isa B. damer, 0.0.4 wyandot. 0.0.4 Araucana, 0.0.4 Moskusænder. 4 huskatte og to hunde

Offline karoline

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 447
Sv: Grå kattekillinger om 8 uger
« Svar #29 Dato: 29 Maj , 2013, 11:48 »
Hej.

Først vil jeg lige sige at jeg godt kan forstå at du blev lidt chokeret over de kommentarer der kom i starten af tråden :(
Jeg har selv fået et gevaldigt "rap over nallerne" herinde (jeg skrev et velmenende indlæg fordi jeg havde set en annonce hvor man solgte "høgespættede varaner". Selvfølgelig mente vedkommende gøgespættede maraner, men jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet, og ville gerne dele denne - troede jeg! - uskyldighed med andre herinde....Jeg fik rigtig mange kommentarer, nogen gode, men så sandelig også en masse som mente at jeg hængte uvidende folk ud på nettet osv  :-\)

Hold modet oppe, der ér mange søde og hjælpsomme - og nogen gange lidt for ivrige ;) - mennesker herinde. ¨

Dernæst vil jeg helt vildt gerne have lov til at svælge i billeder at dine nye små pus :) <+.

Vi har 2 Norske skovkatte, hvoraf den ene er en smuk 3-farvet hunkilling på 9 mdr. Hun er ikke neutraliseret, da vi planlægger at hun skal have lov til at få et kuld killinger eller to ;)

Karoline
Stor Wyandot, stor Orpington, Australorp, stor maran, blandingshøner, brahma, Jersey kæmper i en blandet flok til hygge og æg (1,27).
3,7 MEDK (sort sølvbrystet) til udstilling.
2,8 Sort dværg kochin (1,3 glat og 1,5 krøllet) Min store datters, til udstilling
0,0,6 hvid, silkefjeret chabo
0,3 dejlige døtre (8, 12 og 15 år)
Medlem af: Sydhavsøernes fjerkræklub, maranklub, Kochinklubben, kamphønseklubben, DFfR