Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hindbærsnitter  (Læst 3120 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline ina.....

  • Bruger
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Hindbærsnitter
« Dato: 17 ſeptember , 2012, 18:45 »
Jeg så for ikke så forfærdelig længe siden, her på forum, en opskrift på hindbærsnitter, som jeg kom til at love min søn, og nu kan jeg ikke finde den,,,, er der nogen der lige ved hvor det er, den er ?
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Lone Nielsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 172
Sv: Hindbærsnitter
« Svar #1 Dato: 17 ſeptember , 2012, 18:52 »
Desværre - den mindes jeg ikke. Men her er et link til nogle helt fantastiske snitter. Det kan måske bruges i stedet.

http://iloapp.brandbygegaard.dk/blog/lonelandmand?Home&post=498

Mine kolleger kårede dem som årets hindbærsnitter!
hilsen Lone
0,0 egne høns - 1,5 blandede høns lånes hos naboen, 1,2 huskatte, 0,1 hund af meget blandet race, 0,1 islænder (hest)

Offline ina.....

  • Bruger
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Hindbærsnitter
« Svar #2 Dato: 17 ſeptember , 2012, 18:58 »
Tusind tak, det går jo nok an, med årets snitte  /o
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Storm-Olsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 023
Sv: Hindbærsnitter
« Svar #3 Dato: 17 ſeptember , 2012, 21:36 »
Lone Landmands hindbærsnitter er også et hit her hos os. Min gamle far, som ikke spiser kage, spiste sørme en hel en. Derefter så han alvorligt på mig og sagde: Jeg har aldrig rigtig forstået meningen med en hindbærsnitte før. Det gør jeg nu!

Offline Lone Nielsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 172
Sv: Hindbærsnitter
« Svar #4 Dato: 17 ſeptember , 2012, 21:41 »
Lone Landmands opskrifter hitter generelt her i huset. Det samme gør hendes andre historier og billeder på bloggen. En daglig fornøjelse.
hilsen Lone
0,0 egne høns - 1,5 blandede høns lånes hos naboen, 1,2 huskatte, 0,1 hund af meget blandet race, 0,1 islænder (hest)

Offline Hundstrup

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 153
Sv: Hindbærsnitter
« Svar #5 Dato: 17 ſeptember , 2012, 22:19 »
Dem må jeg prøve - her vælter vi os i store dejlige hindbær, har høstet 1,5 kg. idag. Nu har vi nok hindbærsyltetøj til det næste år. Samt til en gammel dame på 86 år, som stadig bager hindbærsnitter. Så er der dømt selvpluk til venner i omegnen. Hvis nogen er interesseret i planter kan de graves op i midten af oktober hos os - gratis. Skriv på min mail. Det er efterårshindbær og de breder sig som ukrudt men giver flotte ormefri bær fra august til frost.