Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Dollar kigger ind..  (Læst 5580 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Loppe

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 804
  • Opdrætter Retrievere www.waterloodogs.dk
Sv: Dollar kigger ind..
« Svar #15 Dato: 03 November , 2010, 09:39 »
Jeg havde en Kanin jeg kaldte exclusive, for når jeg hentet den kørte jeg galt på vej hjem og ødela bilen for 35000... /d

Også havde vi Ullrik, en kæmpevædder der havde været flaskelam der godt kunde finde på og komme ind i køkkenet og sige hej... ;D
De er bare skønne dyrene når de får lov til at udvikle personlighed. Alle vores dyr får lov til at være dem selv, men indom huse skal de følge visse regler, men selv om vi har 7 hunde er det ingen der er ens.... og jeg ælsker dem for em de er  /o

Mvh Yngvild 


1.3 Gul Plymouth Rock
1.3 Maracuaner
0.1 Blå Australorps
0.2 Sort Australorps
0.2.Sølvhalset Maran
1.3 Lys Sussex
1.1 Hvid gås
div høner
1.3 and

Verdens dejligste Mand og to deiligste piger

Offline Ankerine

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 138
  • Verdens smukkeste fugl
Sv: Dollar kigger ind..
« Svar #16 Dato: 03 November , 2010, 09:57 »
Vi startede vores gedehold med dværggeder. De er alt for kvikke og dermed møgbesværlige ::). Men underholdende for alle pengene. Et af mine "gem til du bliver gammel"-billeder er fra dengang vi havde glemt at låse mellemgangen til deres stald. Pludseligt lød der trippe-trin i køkkenet. Da vi kom derud stod der tre geder og fem kid og så sig omkring. Tydeligt "på udflugt" ;D. De havde oven i købet lokaliseret frugtskålen med æbler. Nå, vi handlede så lidt med dem - og de forlod huset med hver et æble i munden......
2.17 Araucana, blå og blå/guldhalsede
1.2 Moskusænder
2.5 kaniner
2.1 katte af garage-oprindelse
1.0 labrador, gul, sød og tyvagtig
1.0 ulvegrå schæfer, træner til sherifstjerne
1.0 perfekt (næsten) ægtemand