Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Så kommer der snart labradorhvalpe=)  (Læst 17584 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

smilla25

  • Gæst
Sv: Så kommer der snart labradorhvalpe=)
« Svar #45 Dato: 17 August , 2010, 19:43 »
Hun virker rigtig rigtig sulten, men er lidt bange for at give hende for meget på en gang, så har givet hende små portioner flere gange i dag. Hun går kun ud og tisser og laver stort hvis jeg går med ud i haven, og ellers skynder hun sig tilbage... Er ikke altid hun vil op i kassen med det samme, men hun skal se om de er der :) Da jeg tog hvalpene op for at veje dem, kiggede hun meget efter dem og slikkede dem meget da hun fik dem tilbage ;) Så jeg synes hun er en rigtig god mor! Men kan da godt forstå man skal strække benene lidt når man ligger så meget nede...

Har givet hende A38 blandet med hendes tørfoder...

smilla25

  • Gæst
Sv: Så kommer der snart labradorhvalpe=)
« Svar #46 Dato: 17 August , 2010, 19:44 »
Lige et lille billede mere ;)

Offline Trine Bierberg

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 395
Sv: Så kommer der snart labradorhvalpe=)
« Svar #47 Dato: 17 August , 2010, 20:31 »
Åh......hvor er de dog dejlige!!! *o *p
mange hilsner
Trine <E

1,19 Lys Sussex, 0,2 lysebrune kryds af Sussex og Italiener, 1,3 får, 1,5 boergeder + 6 kastrater, 0,2 meget behårede kaniner, 1 Border collie pige og 2 katte, når de er hjemme!!

Offline morAnna

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 499
Sv: Så kommer der snart labradorhvalpe=)
« Svar #48 Dato: 17 August , 2010, 20:47 »
vedr. de hvalpebånd -man kan finde dem på nettet i 10 forskellige farver(du skal bare google hvalpehalsbånde eller id halsbånd)  så kommer der en helt masse også til de store hvalpe. godt givet synes vi, når man tænker på alle de udgifter der kommer med tiden-hvalpefoder, ormekur, dyrlægeregning, rengøringsmidler,osv... håber det hjælper.
vi har en del skåle efter vores hvalpe dem må du gerne få (vores hvalpe fik mad hver i sin skål for ellers vidste jeg ikke hvem der fik hvor meget.)
høns, ænder, hunde, katte...

smilla25

  • Gæst
Sv: Så kommer der snart labradorhvalpe=)
« Svar #49 Dato: 22 August , 2010, 20:07 »
morAnna, det lyder da super! :) Men kan se vi ikke bor i samme del af landet... Vejer de meget? Tænker på hvor meget det koster at sende dem? Er de ikke ca 3 uger gamle når de selv skal begynde at spise?

Offline leneelle

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 109
Sv: Så kommer der snart labradorhvalpe=)
« Svar #50 Dato: 22 August , 2010, 22:00 »
Hunde går ikke præcist 63 dage. Når temperaturen falder ca. 1 grad vil der være ca. et døgn til fødslen begynder. Det er bedst at måle 2 gange om dagen.
mvh Lene
Orpington, Dværg Wyandot, Araucana

smilla25

  • Gæst
Sv: Så kommer der snart labradorhvalpe=)
« Svar #51 Dato: 29 August , 2010, 19:55 »
Billeder og opdatering om hvalpene kan ses på vores hjemmeside=)

www.123hjemmeside.dk/smukkemalou