Hvis jeg har noget der skal afhændes, gør jeg det tit på såvel DBA som GOG. Det er også dyr, som er Orpington, der er iorden, da jeg kun avler/opdrætter topkvalitets dyr, og sørger for at mine blodfornyelser altid kommer fra dyr der har stået som bedste på Landsudstillingen i DK eller som sidste blodfornyelse - fra dyr som stod som de bedste på Europaudstillingen i Tyskland.
Alternativt gerne via rugeæg, for at konstatere kvaliteten og arvbarhed i et antal kyllinger som følges i opvækst.
Enkelte afhændes dog gennem dette Forum. Men købere via DBA og GOG er også meget fornuftige og hønse-interesserede, og aldrig noget med at prutte om prisen. For den pris jeg sætter, det er prisen. Og vil man ikke gi det for mine dyr, beholder jeg dem bare
Men jeg tror at de henvendelser jeg får via DBA og GOG, er fra særdeles seriøse hønse-interesserede, som har overvejet det hele nøje, da de ellers ikke ville gi prisen pga. den gode kvalitet.
Det er såden at noget billigt skidt ofte bliver alt for dyrt i den sidste ende
Konklution: Jeg har gode erfaringer med såvel DBA og GOG samt dette skønne Forum.