Forum > Transport

Hvor langt er langt ?

<< < (2/20) > >>

mortends:
For mig er det storebæltsbroen, der er den yderste grænse - jeg synes hønsene bliver for dyre, hvis der skal lægges broafgift til kørselsudgiften...

...men jeg kører gerne til Skagen efter høns, hvis det er der de er.

Charlotte22:
Havde jeg boet på Sjælland, Fyn eller Jylland ville jeg køre MEGET langt, gerne over 200 km hver vej. :)
Men mit problem nu er at jeg bor på bornholm og der er ikke nogle der har store silker ligegyldig hvor mange gange jeg kører øen rundt :(
Men når der er noget jeg bare brænder for så er der næsten ingen grænser, bare der ikke er en dyr færgebillet eller bro afgift imellem.

GKV:
Jeg siger som andre, broafgiften er en faktor der spiller ind. Før i tiden havde jeg familie og venner derovre, som jeg ved samme lejlighed kunne aflægge besøg, men de er enten døde eller flyttet til den anden side. Er det derimod på den anden side broen (jyllandsiden) ja, så kører jeg gerne langt.

Så Nej, jeg vil ikke tage afsted over broen efter et enkelt dyr, men var det f. eks en avlsstamme ja, så ville jeg.

VH Gunni.

KEW:
Tror også broen er en killer her.
Mest fordi jeg mener det er forkasteligt at prisen er så høj
Endnu en pengemaskine...
Men ellers ingen umiddelbar begrænsning

-Julie-:
vi har bosat os således, at vi ikke helt kan være bekendt at være afstandsforskrækkede. Vi har været kørt ca. 90 km. hver vej efter høns, vi så ikke kunne få alligevel. Hvis vi var fast besluttet på et avlsprogram, ville vi ret sikkert køre længere, men vi er stadig i prøvekludsfasen, og det betyder bare, at f.eks. Lolland er ufattelig langt væk, selvom der er mange høns dernede. Kombi-ture er selvfølgelig også noget andet for mig, men med det ene formål at hente høns, der er der (endnu) grænser.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version