Forum > Transport

Hvor langt er langt ?

<< < (3/20) > >>

bullstar:
Hvis det virkelig er noget jeg gerne vil have så køre jeg også langt... MEN det skal virkelig være noget jeg ikke kan leve uden hvis jeg skal over broen...

Bjørn Nielsen.:
Den længste tur at jeg har kørt i dk. efter høns er 1000 km og tog 16 timer, men jeg har tit besøgt Lestat på Lolland, en tur på små 440 km tur/retur og tager 5-6-7 timer, hun er ALTID satans længe om at beslutte sig til hvad den sidste høne skal koste  ;D ;D og lidt skal der jo også snakkes  :D

hanegalgak:
Bare jeg ikke skal af med ekstra " told og skat " til en bro billet , så ville jeg gerne køre feks til Tønder , Kerteminde eller Frederikshavn. Men den brobillet gør altså noget "magisk" ved turens budget.  :(

Laila:
Ja, broerafgift og færger fratager også mig lysten...
Og lige en ide...
Os der indimellem ligger og krydser den ene eller anden vej, burde da lige melde det ud...
Selv drøner jeg som reglen 2 gange om måneden tur-retur til Ystad fra Lolland ( til Bornholmerfærgen, kan medbringe rugeæg hvis det er ;) )

Peter Agger:
Altså ! en brobillet koster mindre en 2 timelønne.
For 10 år siden da det var færgen, var det væsentlig dyrere, og så skulle man oven i købet somme tider vente flere timer.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version