Tak for velkomst hilsnerne alle sammen
Jeg glæder mig da til at komme i gang, men lige den første uge vil jeg nøjes med at være i "legestuen" med alle de nye funktioner, som mit forum pludselig besidder...med tiden håber jeg så at blive et medlem af staben, som I alle kan regne med uden at bævre
Mht. at have tid
..tja..jeg har lange arbejdsuger, men jeg har altid været hamrende god til at lave tid til de ting, som interesserer mig - men samtidig også god til at sige nej til så meget andet
Nu skal jeg jo sikkert..måske nok
snart i gang med at lave lidt racehøns selv, og jeg er overvældet over den store hjælp, som allerede er strømmet ind i min tråd og som pm. Det er virkelig skønt og mange, mange tak for det.
Tillykke Helle K! Det er skønt m en kamin hønse ejer blandt admin folkene. Se det er kreativt - i min optik (kreativt = klasse).
Ja Dorte..mine kaminhøns vil altid have en kæmpe stor plads i mit hjerte
. I går kom èn af dem ind i stuen og stillede sig hen til brændeovnen (det var sådan lidt kaminvejr)...hun trippede lidt rundt...kiggede på ovnen..og begyndte så at prikke i glasset. Kaminen virkede IKKE
. Mine kaminhøns er bestemt ikke dumme - og nej..der var ikke tændt op..men det blev der så