Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Skal, Skal ikke????  (Læst 2859 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Skal, Skal ikke????
« Svar #90 Dato: 09 Oktober , 2011, 17:19 »
Orrhhhhhh LArs..... de bliver såååååå lækre :) hvilke hingst?  MEner Gunni har OX araber efter engelske linjer. men husker det ikke helt.
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

GKV

  • Gæst
Sv: Skal, Skal ikke????
« Svar #91 Dato: 10 Oktober , 2011, 09:44 »
@moos.

Ingen tvivl om at det bliver nogle dejlige føl du får, selvom andelen af fuldblodsaraberaraber efterhånden er lidt lille hos Shagyaerne.

Som Wanda skriver opdrætter jeg udelukkende 100% Crabbetarabere, hvilket vil sige, at de i deres afstamning kan føres tilbage til crabbet stud i alle led. Crabbet stutteriet var et stutteri der har sat sit mærke på praktisk taget alle arabere der findes i verden idag.Crabbetaraberne er bygget på en, meget stor del af de gamle egyptiske linier direkte fra ørkenen.

Jeg har i år skåret ned og solgt de fleste til Sverige til en opdrætter af netop Crabbet som distanceheste.Tlibage har jeg så bare to der skal gå her som kælepotter, da jeg ikke mere har energien til at have føl.

VH Gunni.

Offline Jane Nygaard Pedersen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 108
Sv: Skal, Skal ikke????
« Svar #92 Dato: 10 Oktober , 2011, 10:08 »
Min datter har en Shaggy / DV blanding, hun er 4 år, 167 stg, RIGTIG sød hest med gode evner, så denne blanding er guld efter min mening  :D

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Skal, Skal ikke????
« Svar #93 Dato: 10 Oktober , 2011, 11:03 »
Det blev ikke til Pony tilos i denne omgang, jeg måtte ikke for Moos :D :D Ej der var flere faktorer, men lidt øv...
Meeen Moos, skal vi ikke se hingsten dine hopper har været hos?
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Kate

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 816
Sv: Skal, Skal ikke????
« Svar #94 Dato: 10 Oktober , 2011, 15:14 »
Kendte Moos Buster ????

Du finder sikkert en anden ener. Fik du styr på din udlejer ?
med venlig hilsen
Kate
har 0,1 Isa Brown - 1,4 silkehøns  - 1,0 hund - 4 teenager børn her af 2 på gule plader og en dejlig kæreste

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Skal, Skal ikke????
« Svar #95 Dato: 10 Oktober , 2011, 17:47 »
haha nej Moos kender mig :D Det var lige udlejer der blev et problem... han var ikke interesseret i at have en ponyfold her. :(
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline ina.....

  • Moderator
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Skal, Skal ikke????
« Svar #96 Dato: 10 Oktober , 2011, 20:21 »
sagde din udlejer nej til at have et par ponyer på gården ? øv hvor ærgerligt, så er den drøm jo ude, med mindre du bruger græsplænen  <:
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn