Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Live fra LU  (Læst 18437 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Live fra LU
« Svar #30 Dato: 13 Januar , 2013, 22:31 »
Tak til alle jer, som jeg fik hilset på og snakket med. Det var enormt super hyggeligt.  /o

Og undskyld til jer, som jeg ikke fik set eller hilset på, det var IKKE personligt ment. Jeg er bare ikke altid lige god til at huske. Og jeg har også mange andre ærinder på en udstilling, samt en masse fjerkræ venner, som også skal plejes.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline EMO

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 168
Sv: Live fra LU
« Svar #31 Dato: 14 Januar , 2013, 05:35 »
Jeg vil også gerne sige tak for sidst. Det var godt at få hilst og snakket med nogle af jer. Det er 7 år siden, jeg var på LU sidste gang; men jeg er da begyndt at overveje at tage nogle høns med, når vi ses igen i december  :)

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Live fra LU
« Svar #32 Dato: 14 Januar , 2013, 07:50 »
Herlig søn *p
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk