Forum > Maran

Noget nyt?

<< < (2/5) > >>

Tina Holmberg:
 *k med dig Marianne. Har været inde og se billedet af de små, og det ser ind til videre rigtig godt ud /o
Her sker der ikke så meget. De sølv/sorte næsten 9 uger nu, og jeg kan bare vente og se hvordan de kommer til at se ud i voksen fjerdragt. Og som Marianne, håber der er noget at arbejde videre med.
Er ved at ruge et par æg ud af mine egne kobberfarvede, da jeg har brug for flere høner til min meget driftige hane ;)

Randi Krak:
Min første maran kylling er klækket her til aften - lige i min hånd  ;D
Den måtte have lidt førstehjælp så jeg håber den stadig er i live i morgen tidlig  :)

Det er den første der klækker af de maran ruge æg jeg købte af Marianne på Gavnø  ;D Der er 3 mere på vej og 12 æg i rugemaskinen..  :)

Mikkel Schmidt:
Det lyder jo godt allesammen!

Tina, har du hørt at jeg også har fået lidt kyllinger i samme farve som dine? ;) Jeg ved endnu ikke hvor mange da de går sammen med en del andre kyllinger, så det er lidt forvirrende endnu, men håber selvfølgelig på begge køn :)

Marianne, mon ikke det skal gå godt nok?

Henriette, landhønsekyllinger er de mest energiske, livlige og nysgerrige kyllinger jeg nogensinde har haft! :o

Randi, pragtfuldt! Lad os høre mere ;)

Tina Holmberg:
Mikkel: Har du ikke kunne se på skallerne hvilke farvevarianter, der er klækket?
Bliver spændende at høre hvad du ender op med

Randi Krak:
Status er desværre at der er to døde kyllinger  >:( og en nyklækket som jeg hellere må holde ret godt øje med her til formiddag  /o

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version