Forum > Forumdag

Fællesspisning på Forumdagen.

(1/8) > >>

Henriette Hall:
Det er jo blevet besluttet, at vi igen i år laver fællesspisning på Forumdagen. Udvalget står for at lave pølser og pulled pork, kaffe og te, men vi vil gerne genindføre det store sammenskudsgilde hvad angår tilbehør og kager.

Så dem der vil medbringe salater, brød, kager m.m. skal sende en pb til mig. Så koordinerer jeg det hele og vedhæfter løbende filer, så alle kan se hvem der kommer med hvad, og hvad der evt. mangler.

Prisen for at deltage regner vi så med at kunne sætte ned til 40 kr pr person. Dette inkluderer  at man deltager i fællesspisningen, præmier til konkurrencerne og alt det diverse der skal til for at arrangere dagen.

Man skal selv medbringe service. (Tallerkener, bestik og kaffekop).

Peter sørger for at indkøbe drikkevarer, som man kan købe til en fornuftig pris, men ellers er man også velkommen til selv at medbringe det man nu har lyst til.

Husk at alt overskud går til forum. Vi tjener ingenting på arrangementet.

Mvh Henriette

Patricia:
Er det bare mig der ikke kan se listen over hvilken tilbehør/kage mm. der er annonceret??

Peter Agger:

--- Citat fra: Patricia efter 15 Juni , 2014, 22:30 ---Er det bare mig der ikke kan se listen over hvilken tilbehør/kage mm. der er annonceret??


--- Afslutning på citat ---
Nej Patricia, vi er bare ikke rigtig kommet ud af starthullerne endnu.
Der vil inden længe komme nogle tilmeldingslister, til både hvem der kommer, og hvad man kan bidrage med til buffeten.

Henriette Hall:
Der er ikke en eneste der har meldt sig med mad, så derfor er der ikke kommet nogen opdateringer. Men jeg havde faktisk tænkt mig at "sparke lidt venligt" til jer allesammen her inden for de næste par dage. ;)

Henriette Hall:
Så sparker jeg lige...
Jeg skal jo lave en liste over hvem der medbringer hvad til vores buffet. Indtil videre er der tilmeldt 2 kager, men jeg tror helt ærligt at de vil smage lidt sært til pulled pork og pølser.... så hvad med at I skriver en pb til mig og fortæller hvad I tager med. Salater, (både grønne og med kartofler, bulgur, pasta eller hvad I nu kan finde på), andet tilbehør til hovedretten, brød og kager.
Mvh Henriette

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version