Forum > Forumdag

Æggeudstilling til Forumdagen på Fyn 2014

<< < (2/9) > >>

Henriette Hall:
New Hampshire og Barnevelder. Store.

Lene Lestat:
Jeg har nok lidt fra Jersey Kæmper, Sumatra og Brahma (hvis ikke de alle er skruk til den tid) /d

Linda Andreasen:
Super Tak til Berit, Lene, Henriette og Martin  /o
@ Martin : æggene må godt være udpustede , men har du dem med indhold, så er det bare bedst  *e Rigtig mange vil gerne holde æget i hånden for ligesom at fornemme det og det er en underlig fornemmelse når ægget er tomt.
Men alle æg er velkommen  <E


Peter Agger:

--- Citat fra: Linda Andreasen efter 07 Maj , 2014, 19:27 ---@ Martin : æggene må godt være udpustede , men har du dem med indhold, så er det bare bedst  *e Rigtig mange vil gerne holde æget i hånden for ligesom at fornemme det og det er en underlig fornemmelse når ægget er tomt.
Men alle æg er velkommen  <E




--- Afslutning på citat ---

Ja, og så er der jo også lige det at æggeteltet er med åbne sider, og hvis det blæser, som sidste år, er det svært at holde dem liggende i kurvene.

Berit Linea:
Hovsa kom da lige til at tænke på at mine " dværgmaran" ikke er dværge endnu. De er faktisk en fin mellemting mellem stor og dværg og æggene bærer præg deraf med deres ca 50 g  8). Skal jeg lade være med at samle dem når nu de er  blandinger og hverken enten eller  ;)

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version