Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hej  (Læst 4815 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hanne

  • Gæst
Sv: Hej
« Svar #30 Dato: 28 Januar , 2008, 19:50 »
Her søde Jette GOK ;D

http://fjerkrae.dk/prod/index.php?topic=166.0

..og tak!! ;D

Offline ina.....

  • Moderator
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Hej
« Svar #31 Dato: 28 Januar , 2008, 21:51 »
Heyyyy Mimi Godt at se dig her,,, velkommen ;D
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Susanne Ebbe

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 782
Sv: Hej
« Svar #32 Dato: 28 Januar , 2008, 21:56 »
Hej alle i søde dejlige fjerkræ damer og herrer. Dejligt at i har fundet ind i vores nye hule..

På glade gensyn,  ;D
Hilsen Susanne

Offline Mette Nygaard

  • Hønsegufs-expert :)
  • Global Moderator
  • Indlæg: 1 235
  • Jeg samler ikke snegle, det har jeg ænder til :)
Sv: Hej
« Svar #33 Dato: 28 Januar , 2008, 23:19 »
Halløjsa alle sammen,
godt at "se" jer!  :D
Bå-båååårk!!! (hønsegufs-kald)

1.11 lyse sussex(-lignende)
0.1 Lille My (3farvet dværg-sussex) samt 4 døtre heraf
0.1 Prinsesse (orpington) i hønsehimlen :'( - og en ny i bestilling ;)
2.11 Moskusænder - anført af Rasmus Rapand
0.3 tossede får
1.1 tåbelige gårdkatte: TossePer og Prinsesse Misse
1 tårnfalkekasse :)

Offline ina.....

  • Moderator
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Hej
« Svar #34 Dato: 28 Januar , 2008, 23:39 »
halo Mette
velkomen til
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Mimi Trædmark

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 198
  • Vild med hanegal!
Sv: Hej
« Svar #35 Dato: 28 Januar , 2008, 23:49 »
Hallooooo alle
Godt at finde jer igen-fint at den nye side allerede er på prøve. Jooo vi følger skam med-på godt og ondt er vi det klister som binder os sammen. 8)
Det ser fint ud-overskueligt og nemt at betjene. Kan ikke se færre funktioner og har afprøvet profilændringer. Tænk-man kan nu ignorere mails og beskeder fra bestemte personer-øv nu får jeg nok ikke brug for det mere. He he.
Hvis jeg skal sige noget så er de lyseblå skriftfarver lidt for lyse for mig-det gør dem mindre iøjnefaldende. Denne besked har jeg lige skrevet for lidt siden-forsøgte at vedhæfte en fil men kunne ikke sende fordi en anden havde skrevet en ny beked-så min røg ud. Har i prøvet det?? Og hvad er den tak knap? Prøver lige
Opdræt af Barneveldere i stor sort og blå dobbeltrandet, samt legbarfarvet barneveldere i dværg. En dejlig labratinerhund,og en skøn abyssinierhunkat.

Offline Mimi Trædmark

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 198
  • Vild med hanegal!
Sv: Hej
« Svar #36 Dato: 29 Januar , 2008, 00:16 »
Ikke fordi jeg skal bruge den men hvis man åbner ignorerlisten under sin profil står der til venstre et link hvor man kan søge på en person som man så skal tilføje. Ina og Finn  eksisterer ikke men hanne og susanne gør. Har i prøvet det??
 
Opdræt af Barneveldere i stor sort og blå dobbeltrandet, samt legbarfarvet barneveldere i dværg. En dejlig labratinerhund,og en skøn abyssinierhunkat.

Offline Mimi Trædmark

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 198
  • Vild med hanegal!
Sv: Hej
« Svar #37 Dato: 29 Januar , 2008, 00:36 »
Nææææ og så kan jeg se hvor mange timer du Ina har brugt på forum, og på hvilke tidspunkter du har skrevet beskeder, Hvilke fora du har skrevet i og hvor mange beskeder til. Seeeeejt!!! Andre kan også se min.
Opdræt af Barneveldere i stor sort og blå dobbeltrandet, samt legbarfarvet barneveldere i dværg. En dejlig labratinerhund,og en skøn abyssinierhunkat.

Offline Susanne Ebbe

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 782
Sv: Hej
« Svar #38 Dato: 29 Januar , 2008, 06:31 »
Denne besked har jeg lige skrevet for lidt siden-forsøgte at vedhæfte en fil men kunne ikke sende fordi en anden havde skrevet en ny beked-så min røg ud. Har i prøvet det?? Og hvad er den tak knap? Prøver lige

Når en anden har skrevet en besked i mellemtiden giver dette forum muligheden at man kan nå at ændre sit svar. Er du tilfreds med det skrevne vælger du blot besked igen.

I udseende og layout i din profil kan du med et flueben ændre det, så den ikke oplyser at der er skrevet et nyt indlæg.
« Senest Redigeret: 29 Januar , 2008, 07:41 Fra Susanne »
Hilsen Susanne

Offline Susanne Ebbe

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 782
Sv: Hej
« Svar #39 Dato: 29 Januar , 2008, 06:34 »
Ikke fordi jeg skal bruge den men hvis man åbner ignorerlisten under sin profil står der til venstre et link hvor man kan søge på en person som man så skal tilføje. Ina og Finn  eksisterer ikke men hanne og susanne gør. Har i prøvet det??
 

Du kan tilføje alle. Men man skal søge på hele brugernavnet. Eks. "ina....", men man kan nøjes med at skrive "in*" eller "sus*". Stjernen er et jokertegn og gælder for de manglende bogstaver.

Håber det er til at forstå? :D Det er jo stadig tidligt  ;D
Hilsen Susanne

Offline ina.....

  • Moderator
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Hej
« Svar #40 Dato: 29 Januar , 2008, 20:52 »
Hej og velkommen til alle dagens nye brugere  ;D
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

helle skøtt

  • Gæst
Sv: Hej
« Svar #41 Dato: 30 Januar , 2008, 15:08 »
Hej igen til alle.
Godt at se, at der igen er gang i forum.
Er der mon en eller anden, der kunne sparke et par ord ind om, hvad der er sket med alt det gamle materiale? Jeg beder jer ikke om at rippe op i, hvad I har været igennem på det seneste  ;) men om det er muligt, at I på længere sigt kan hente materialet fra det gamle site?
Jeg mener, der lå virkelig mange gode ting, gode råd og meget brugbare anvisninger på snart sat alt, der har med høns at gøre...
Og og og... jeg bliver helt stakåndet. Jeg kan se, at 'nogen' har kunne finde siden i over en uge. Det har jeg ikke. Har jeg gjort noget galt? Jeg har sågar forsøgt at kontakte Helen på den mailadresse, du selv brugte på det gamle site. Men den mail blev returneret... Nej, hvor forum har været savnet her!
Men:
Tillykke med det nye site!
venligt hanegal
helle skøtt
« Senest Redigeret: 30 Januar , 2008, 15:34 Fra helle skøtt »

Offline Helen Ørndorf

  • Administrator
  • Indlæg: 1 643
  • Sej gammel høne
Sv: Hej
« Svar #42 Dato: 30 Januar , 2008, 15:50 »
Hej Helle
Velkommen tilbage, du må på forhånd undskylde hvis jeg ulejliger dig med en mail senere på dagen, jeg har renset den gamle brugerdatabase og sender en mail ud til gamle aktive bruger så vi igen kan samles om vort fjerkræ.
Vores forhenværende udbyder Hostmasters firma Sydgruppen sagde os op pr 15.2.2008 og trådte selv tilbage som admin i flg en besked han skrev på forummet den 12.1.2008 hvor han også bad os om at finde en anden udbyder.
Gunder valgte så de sidste dage inden vi fik redelegeret fjerkrae.dk at annoncere en større opdatering der bevirkede at forummet og vores mail ikke fungerede. Alt fungerer nu ved ny udbyder.

helle skøtt

  • Gæst
Sv: Hej
« Svar #43 Dato: 30 Januar , 2008, 15:56 »
Hey! Der er ingenting at undskylde. Det er bare dejligt, at forum kører igen.  :)
venligt hanegal
helle

Offline Jette Jensen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 660
  • Grib dagen, timen, minuttet
Sv: Hej
« Svar #44 Dato: 30 Januar , 2008, 18:01 »
Nøjj hvor det går. Se nu er der 50 brugere på det dejlige nye forum.

Godt at se jer!!
Med venlig hilsen
Jette Jensen

0,0,0, men stadig med en drøm om sussex høner!