Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hvorfor opfordres til at flytte over til Facebook  (Læst 15779 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Klausen

  • Bruger
  • Indlæg: 224
Sv: Hvorfor opfordres til at flytte over til Facebook
« Svar #30 Dato: 17 ſeptember , 2015, 21:51 »
Nu må I altså lige slappe af med konspirationsteorierne! FB/(NSA) ved jo ikke mere end I selv fortäller dem. Jeg har oprettet en profil, der kun bruges til hönserelaterede emner. Alt de ved om mig er kön, navn og alder. Der ud over har de en mailadresse, som man jo kan lave specielt til lejligheden. Og man behöver jo ikke klikke på alle links de forslår! Jeg tror altså ikke NSA er särligt intresseret i hvilke höns jeg har eller hvordan de ser ud. Jeg tror heller ikke at FB har den store intresse i dette, men jag kan jo tage fejl....  :o Og skulle de tjene lidt på det, tja det gör telefonselskabet jo også, når jeg snakker i telefon. 
Nej, de vil nok kun æde dine kyllinger tilberedte, men ja de samler squ ikke kun din mail ,men meget andet om dig, meget mere end du lige tror.
Ja og Microsoft smider malware ellers ved jeg ikke hvad man skal kalde noget man ikke selv har bedt om at få på sin maskine.
http://www.version2.dk/artikel/microsoft-lusker-windows-10-ind-paa-din-pc-360005