Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Sommermøde i Chabos og skæghønseklubben  (Læst 2405 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline snejker

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 8
    • Johs´s Chabos
Sommermøde i Chabos og skæghønseklubben
« Dato: 28 April , 2015, 12:26 »
Lørdag d. 13. juni 2015 afholder Chabos og Skæghønseklubben sommermøde hos René Lander Maglekærvej 8, 3330 Gørløse kl. 10. René har Antwerpener i flere farvevarianter men også mange andre høns og dyr. Som han selv siger lidt af en rigtig bondegård. Du behøver ikke være medlem af klubben for at deltage men af hensyn til forplejningen tilmelding hurtigst muligt og senest 1. juni til Benny Pedersen tlf: 40458283. Benny vil være behjælpelig med evt. samkørsel og spørgsmål i øvrigt.
Johs. O. Hansen - Jeg er sekretær og kasserer i Skive og Omegns Fjerkræklub og sekretær i Specialklubben for Chabos og Skæghøns. Medlem af den tyske Chabos klub. Mit hønsehold består af: Chabos glatfjerede: Sorte  - Hvid - Sort sølv,   - Gul sorthalet  - Sort guld - Sort Hvidplettet - Perlegrå hvidplettet - gråstribet - laksefarvet. Chabos krølfjeret: sølv sort hvedefarvet, sort hvidplettet, sort guld, sort, gråstribet .
Derforuden er jeg den lykkelige ejer af 1 korthåret gravhundetæve 2 år. Jeg er også formand i Dansk Gravhundeklubs Vestjyllandsudvalget. Jeg er leder af sportræningen og sporprøveleder.