Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Indbydelse til DFF  (Læst 11900 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Indbydelse til DFF
« Dato: 08 August , 2013, 15:56 »
Traditionen tro, så afholder Sydhavsøernes Fjerkræ Klub vinterudstilling den 23. + 24. november og som de sidste par år, så indbydes DFF til at være med til denne udstilling med en stand.

Det vil om lørdagen være fra kl. 14-17 og søndagen fra kl. 10-16. Og udstillingen afholdes i Højrebyhallen, Bøgevej 2, 4920 Søllested.

Så hvis du/I vil være med og reklamere for dette fantastiske Forum, så kom frisk.

« Senest Redigeret: 26 August , 2013, 17:43 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline MartinGreen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 241
Sv: Indbydelse til DFF
« Svar #1 Dato: 08 August , 2013, 16:32 »
Ej, Lene! Du kunne da ha' valgt et bedre billede! Jeg vil meget gerne komme forbi igen i år (Det har jeg også lovet)- dog ved jeg ikke, om jeg kan pt.da jeg starter ny uddannelse. Men jeg skriver til dig, når jeg ved mere.
Medlem af: Danmarks Fjerkræavlerforning for Raceavl, Næstved Fjerkræklub, Sussexklubben & Landsklubben for Orpington.
Tidligere sekretær i Næstved Fjerkræklub, er nu kasserer.
Har haft: Dværg Sussex - Hvid/Sort Columbia, Store Orpington - Gul & Dværg Orpington - Sort.

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Indbydelse til DFF
« Svar #2 Dato: 26 August , 2013, 17:43 »
Vi har evt. lidt planer om at lave en gennemgang af nogle af de udstillede dyr og fortælle lidt om dem ala. det som vi lavede hos Peter Agger på Forumsdagen.

Så kom friske forumsfolk, Martin skal vel ikke passe standen alene. ;)
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Helle Enevoldsen (josefineamanda)

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 745
Sv: Indbydelse til DFF
« Svar #3 Dato: 26 August , 2013, 19:07 »
Jeg og Hanne D melder os under fanerne ;)
Mvh. Helle
Familien består af:
1 mand og to døtre.
Store sorte Australorps, Gule Orpington, MEDK, 1.2 gæs,
4 hunde, 2 katte.

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Indbydelse til DFF
« Svar #4 Dato: 26 August , 2013, 19:38 »
Sejt Helle og Hanne.  /o
« Senest Redigeret: 26 August , 2013, 19:58 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline MartinGreen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 241
Sv: Indbydelse til DFF
« Svar #5 Dato: 26 August , 2013, 19:54 »
Som jeg sagde i lørdags, så kommer jeg også. Jeg skal nok have alt computere, skærme og Forum ting med.
Medlem af: Danmarks Fjerkræavlerforning for Raceavl, Næstved Fjerkræklub, Sussexklubben & Landsklubben for Orpington.
Tidligere sekretær i Næstved Fjerkræklub, er nu kasserer.
Har haft: Dværg Sussex - Hvid/Sort Columbia, Store Orpington - Gul & Dværg Orpington - Sort.

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Indbydelse til DFF
« Svar #6 Dato: 26 August , 2013, 19:58 »
Sejt Martin  /o
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Indbydelse til DFF
« Svar #7 Dato: 27 August , 2013, 07:06 »
Tak. Det lyder rigtig godt. Der kommer noget materiale og andet godt når tiden nærmer sig
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Indbydelse til DFF
« Svar #8 Dato: 11 Oktober , 2013, 10:56 »
Vi tager lige denne her frem igen.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline karoline

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 447
Sv: Indbydelse til DFF
« Svar #9 Dato: 05 November , 2013, 03:52 »
Jeg melder mig selvfølgelig også under fanerne igen i år!
Det var jo super hyggeligt og lærerigt sidste år  :)

Hvilke dage kommer i andre?

Vi ses.

Karoline

Ps mon ikke også mine piger vil med igen....de hyggede sig i hvert fald sidste år :)
Stor Wyandot, stor Orpington, Australorp, stor maran, blandingshøner, brahma, Jersey kæmper i en blandet flok til hygge og æg (1,27).
3,7 MEDK (sort sølvbrystet) til udstilling.
2,8 Sort dværg kochin (1,3 glat og 1,5 krøllet) Min store datters, til udstilling
0,0,6 hvid, silkefjeret chabo
0,3 dejlige døtre (8, 12 og 15 år)
Medlem af: Sydhavsøernes fjerkræklub, maranklub, Kochinklubben, kamphønseklubben, DFfR

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Indbydelse til DFF
« Svar #10 Dato: 05 November , 2013, 08:30 »
Ja, det var rigtigt hyggeligt sidste år.

Jeg regner med at have mere tid i år til snak og hygge, idet jeg ingen "pligter" har i bestyrelsen. ;) ;D
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Indbydelse til DFF
« Svar #11 Dato: 16 November , 2013, 20:48 »
Martin, Helle, Hanne og Karoline kordinere I lidt om hvornår I bemander standen? Er der andre som også har lyst til at hjælpe Martin, Helle og Karoline, så er I hjertelige velkomne-

Udstillingen er åben for publikum lørdag fra kl. 13-16 og søndag fra kl. 10-16.
« Senest Redigeret: 17 November , 2013, 14:32 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline karoline

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 447
Sv: Indbydelse til DFF
« Svar #12 Dato: 17 November , 2013, 02:36 »
Da jeg selv har høns med regner jeg med at komme både lørdag og søndag, men ikke nødvendigvis hele dagen begge dage.
Jeg er flexibel, så det er lidt op til jer andre :)

Karoline
Stor Wyandot, stor Orpington, Australorp, stor maran, blandingshøner, brahma, Jersey kæmper i en blandet flok til hygge og æg (1,27).
3,7 MEDK (sort sølvbrystet) til udstilling.
2,8 Sort dværg kochin (1,3 glat og 1,5 krøllet) Min store datters, til udstilling
0,0,6 hvid, silkefjeret chabo
0,3 dejlige døtre (8, 12 og 15 år)
Medlem af: Sydhavsøernes fjerkræklub, maranklub, Kochinklubben, kamphønseklubben, DFfR

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Indbydelse til DFF
« Svar #13 Dato: 23 November , 2013, 07:13 »
Kom forbi og hils på de dejlige forumsfolk og se samtidigt en masse dejligt fjerkræ.

Se her hvad der bliver udstillet : http://fjerkrae.dk/prod/index.php?topic=35987.msg315641;topicseen#new
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Indbydelse til DFF
« Svar #14 Dato: 25 November , 2013, 11:40 »
Forums standen med og uden forumsfolk/hønsefolk.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub