Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: 2 hanekyller i en ovn  (Læst 8757 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Trine Bierberg

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 395
Sv: 2 hanekyller i en ovn
« Svar #15 Dato: 20 Marts , 2012, 11:40 »
Jeg tror måske ogås du skal ned i lavere temperatur....det er kun Rømertopfen der kan klare så højr temperatur!!....Sæt den ind  på 225 grader i 15 minutter og skru ned til 180 i 1 time og et kvarter....
mange hilsner
Trine <E

1,19 Lys Sussex, 0,2 lysebrune kryds af Sussex og Italiener, 1,3 får, 1,5 boergeder + 6 kastrater, 0,2 meget behårede kaniner, 1 Border collie pige og 2 katte, når de er hjemme!!

Offline Fisker

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 320
Sv: Sv: 2 hanekyller i en ovn
« Svar #16 Dato: 20 Marts , 2012, 21:45 »
Uh, Le Creuset  <. Dét er bare godt køkkengrej!

I Ringsted, byen hvor løsningen på tomme, forblæste indkøbscentre er at bygge flere tomme, forblæste indkøbscentre (sært, men sandt) er der egentlig ikke meget at komme efter - og dog... Lige ved sidan af afkørsel 36 på E20 ligger "Ringsted Outlet Center", endnu et klasseeksempel på dødsygt, forblæst og uvedkommende centerbyggeri. Det er fyldt med tøjbutikker med sidste års mode til nedsatte priser og som sådan totalt uinteressant - men der gemmer sig en Le Creuset-butik, og den er helt sikkert et besøg værd, hvis man er på udkig efter en god gryde (og hvem er ikke det?!?)  ;)
Ha hvor er det bare rammende, det sidste jeg har hørt om centereuforien er at det tristeste af dem alle skal omdannes til spændende eksotisk basar ala Århus, med gode friske råvarer. Perfekt placeret som nabo til lidls ligeledes eksotiske udvalg.
Undskyld sidespring, jeg er iøvrigt enig med de kloge damer, jeg har aldrig fået en tør eller sej kylling i so, men jeg giver dog aldrig under tre timer ved lavere temperatur
Rasmus