Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Tilmelding til forumdag !  (Læst 19413 gange)

0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.

Offline Anja Nielsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 295
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #120 Dato: 09 April , 2011, 20:14 »
Vi kommer 2 stk, min datter og jeg sagde hunden /o hvad mangler der, som jeg kan have med ;)
Med venlig hilsen

Anja



0.6      Lys Sussex (Stor )
1.1      Gul Sussex (Stor)
1.0      Amerikansk Collie
2.0      Misse-Mau

Offline Christina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 300
  • Alle burde have en 2-årig...
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #121 Dato: 09 April , 2011, 20:58 »
Jeg ved ikke om det kun er mig - men jeg synes det er noget uoverskuligt med hensyn til hvad vi skal tage med af mad ?

Er det til ens eget forbrug eller andres også og hvis ja, til hvor mange andre ?

Og hvad med pris ? mad, indgang, og drikkevarer.

Vi tar' alle selv drikkevarer med (tror nok der måske er mulighed for at købe noget i den kiosk der er på Gavnø?), og indgangen kan jeg ikke huske, det har Peter skrevet et eller andet sted.

Mht. mængden af mad, så er det bare at tage "en ret" med... Altså f.eks. en skål pastasalat, en lasagne osv. Jeg tar' 8 store flutes med. Det er måske mange, men jeg ved der bliver spist meget brød, og jeg synes det er nemt at bage dem :)

Jeg vil gerne tilmelde mig. Jeg regner med at medbringe mand og 2 drenge.
Hvad mon der mangler af mad? Kartoffelsalat?
Vi glæææææder os *p

Kartoffelsalat vil være super fint, skal jeg skrive det på hos dig? :)

Vi kommer 2 stk, min datter og jeg sagde hunden /o hvad mangler der, som jeg kan have med ;)

Hvad har du lyst til at tage med? En risret, pastaret, lasagne eller noget andet du lige har lyst til? :)

Offline Christina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 300
  • Alle burde have en 2-årig...
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #122 Dato: 09 April , 2011, 21:00 »
@Peter: Jeg har sandelig fået overtalt min skønne robuste mand, til at komme med *p

Så vi kommer 4 mennesker:

Christina, Lau, Sofia & Lina *y

Offline Peter Agger

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 125
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #123 Dato: 09 April , 2011, 21:23 »
Lyder godt Christina. Løsligt talt er vi nu oppe på 61 personer. Alle kan gå ind i første indlæg i denne tråd og se om jeg har gjort det korekt.
Navneskiltene vil blive med profilbillede og lidt som i har skrevet: datter, gemal, elsker, eller lignende.
Vi skal så lige have fyret op under Ejgil "Bøstrup" så vi kan se hvad der kommer af høns også.
Hilsen
Peter

Offline ina.....

  • Moderator
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #124 Dato: 09 April , 2011, 21:29 »
Christina, du kan notere mig og Rene for flødekartofler de kan jo lige få lidt varme på grillen inden de skal på bordet
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Randi Krak

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 041
  • Nu også med en datter på matriklen :-)
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #125 Dato: 09 April , 2011, 21:33 »
@ Peter; hvis du skal bruge navn på børn mm, så kommer jeg med min søn Patrick.

@ Christina; Du må gerne notere mig for laktose- og glutenfri brød - hvis jeg får tid, bliver det også til laktose- og glutenfri kage :o)
En stamme hver af følgende; Orpington i blå og sort, Dværg Wyandot i sølv/sort båndet, Amrocks, krøllede chabos i gul m/ sort hale.
Til slagt: Maran, Brahma, Maran/orp kylling

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #126 Dato: 09 April , 2011, 21:55 »
er der ikke andre der har kylling med? :) der er ikke meget mad på min lille smølf :D
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Christina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 300
  • Alle burde have en 2-årig...
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #127 Dato: 09 April , 2011, 22:34 »
Christina, du kan notere mig og Rene for flødekartofler de kan jo lige få lidt varme på grillen inden de skal på bordet

Lyder godt, søde (men også bestemte og handlekraftige :D) Ina *l

@ Peter; hvis du skal bruge navn på børn mm, så kommer jeg med min søn Patrick.

@ Christina; Du må gerne notere mig for laktose- og glutenfri brød - hvis jeg får tid, bliver det også til laktose- og glutenfri kage :o)

Spændende! :) Hååååber du får tid til kagen, det vil da være SÅ spændende at smage :) Jeg har selv lavet en kage uden mel før, sødet med dadler osv., og den blev ret god, når jeg selv skal sige det :) Vil da også gerne have opskriften på dine brød(?), idet jeg har et dagplejebarn, som ikke spiser hvede :)

er der ikke andre der har kylling med? :) der er ikke meget mad på min lille smølf :D

Mener egentlig, nu du siger det, at Peter skrev noget i en anden tråd, om at han havde nogle forskellige kyllinger? :)

Offline Linda Andreasen

  • Global Moderator
  • Indlæg: 1 935
  • ÅH at være en høne.Ingen kan finde hvor er...
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #128 Dato: 09 April , 2011, 22:36 »
Peter...
Vi kommer også  /o ...mig og gemalen.
jeg har ikke ændret mit profil billed så jeg har vores navne skilte fra sidst, dem tager jeg bare med. .... er det ok eller vil du lave nye til alle??
ØJJJ hvor jeg glæder mig til at gense alle i skjønne mennesker og så at hilse på alle de nye som er kommet til her på det sidste  ;)

Er der ægge udstilling igen i år`???? skal man mon have lidt æg med i tasken ???
Jeg er lidt bagud med at læse trådene da jeg har været lidt(meget) fraværende i år. Kan jeg nå at melde mig til???
Skal jeg tage en flaske et eller andet med, så vi kan holde varmen. Husker endnu den gode Gavnø snaps fra sidste år, den varmede dælme godt.
Mange Hilsner
Linda

En rigtig hønemor *e til
Blå/kobber Maran
Sort/kobber maran
Sort/sølv Maran
Brun/guld ? Maran
Samt en blandet flok
Medlem af www.maranklub.dk

Offline Christina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 300
  • Alle burde have en 2-årig...
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #129 Dato: 09 April , 2011, 22:40 »
Gavnø snaps???! :o Den smagte jeg ikke!!!  /1 Håber den er der i år så, for manden kører ;D Skal jeg notere dig for snaps, Linda? *e /2

Offline Anja Nielsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 295
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #130 Dato: 10 April , 2011, 07:19 »
Ok ;) jeg hitter på noget mad at tage med. Min datter hedder forøvrigt Josephine, hvis det skal bruges :)
Evt. Broccoli-salat og lasagne. Jeg ser på det /o
Med venlig hilsen

Anja



0.6      Lys Sussex (Stor )
1.1      Gul Sussex (Stor)
1.0      Amerikansk Collie
2.0      Misse-Mau

Offline Christina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 300
  • Alle burde have en 2-årig...
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #131 Dato: 10 April , 2011, 20:48 »
Ok ;) jeg hitter på noget mad at tage med. Min datter hedder forøvrigt Josephine, hvis det skal bruges :)
Evt. Broccoli-salat og lasagne. Jeg ser på det /o

Super, det lyder lækkert! :) Men hvad skal jeg skrive på listen så? :D

Offline Peter Agger

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 125
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #132 Dato: 10 April , 2011, 22:47 »

Er der ægge udstilling igen i år`???? skal man mon have lidt æg med i tasken ???
Jeg er lidt bagud med at læse trådene da jeg har været lidt(meget) fraværende i år. Kan jeg nå at melde mig til???
Ja jeg syntes da vi skal lave æggeudstilling igen, det var rigtig flot sidste år.

I modsætning af tilmelding af høns hvor der er deedline 25.april er der ingen deedline for tilmelding af forummedlemmer, (men gerne dagen inden).
Gavnø snaps???! :o Den smagte jeg ikke!!!  /1 Håber den er der i år så, for manden kører ;D Skal jeg notere dig for snaps, Linda? *e /2
Til de morgenfriske står der en "gavnøsnaps" så må vi se hvor langt den rækker.

Hilsen
Peter

Offline Helle Enevoldsen (josefineamanda)

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 745
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #133 Dato: 11 April , 2011, 10:07 »
Jamen jeg tror jeg holder mig til gorgonzolapastaen :D
Mvh. Helle
Familien består af:
1 mand og to døtre.
Store sorte Australorps, Gule Orpington, MEDK, 1.2 gæs,
4 hunde, 2 katte.

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #134 Dato: 11 April , 2011, 19:06 »
Moaaar ! Jeg vil altså også med ! Sagt af min yngste sønnike, Thors lillebror Bjarke.

Så kære peter, Du må også godt notere at Bjarke kommer med.