Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Tilmelding til forumdag !  (Læst 17371 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Marianne M.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 514
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #30 Dato: 03 April , 2011, 17:13 »
Marianne, det gør det ihvertfald, det vil jeg rigtig gerne  /o

Mikkel, så er det en aftale. Men det bliver nok tidligt, jo... :D
Mvh Marianne

Offline Jette Jensen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 660
  • Grib dagen, timen, minuttet
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #31 Dato: 03 April , 2011, 17:22 »
Jeg kommer og jeg tager min elsker med. :D

Samt Glæselkartoffelsalat.  /o

Og så synes jeg vi skal betale for grissebasse-kød. Et stempel på hånden el.lign.

Glæder mig!!!  Drømmer om alle tulipanerne - kan bare ikke forstå det er et år siden (er nok ved at blive gammel)
Med venlig hilsen
Jette Jensen

0,0,0, men stadig med en drøm om sussex høner!

Offline Mikkel Schmidt

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 868
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #32 Dato: 03 April , 2011, 17:46 »
Rådyret kunne desværre ikke lade sig gøre. Vi har kun ½ tilbage og den vil min far godt gemme, så der må findes på noget andet. Jeg kan tage nogle af alle de mange hanekyllinger der stadig ligger i fryseren med, men måske de bliver lidt for seje at tykke sig igennem ???

Marianne, det er helt fint. Hvis du har et tidspunkt for hvornår du er i Nyborg så timer jeg tiden derefter. Jeg har ikke noget imod at stå op klokken 04.00 for at komme med ;)
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Christina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 300
  • Alle burde have en 2-årig...
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #33 Dato: 03 April , 2011, 18:08 »
Tak for alle jeres svar omkring mad :) Vi skal rigtig smovse, kan jeg se ;D

Jeg vil også med!!! - tager husbond og søn med. ;D

Har du lyst til at tage noget mad med? :)

Det lyder spændende, mig og gemalen vil gerne komme, han vil gerne lave en gang osso-buco, hvis det er noget. 
           Mvh. Richard og Lone

Det lyder rigtig spændende! /o

Yazmin og jeg kommer og vi glæder os.

I Yazmins verden er der en rangorden på ting hun glæder sig til...

1. Juleaften
2 mormors fødselsdag (fordi den altid foregår i et pool sommerhus en hel weekend ;) )
3 Gavnø
4 Yazmins egen fødselsdag.
5 sommerferie
Syntes faktisk der er en fin prioritering af en 7 årig :)

Iår er jo ekstra spændende da hun har sine egne små gule dotter med :)

Sidste år havde jeg drikkevarer med.... skal jeg tage det igen iår? (så kan det godt være jeg skulle tage bilen istedet for toget :D )

Jeg synes hun prioriterer RÆTTI godt! ;D

Mht. drikkevarer, hvad vil du så helst? *l

Skal jeg tage brød med ?
Eller salat ?

Glæder mig til at se jer igen

Kate
 ;D

Hej Kate

Begge lyder fint, hvad har du mest lyst til at tage med? *l

Jeg kommer også og medbringer også gerne et eller andet foder - måske et par tærter?

Det lyder rigtig fint :) Er det madtærter eller desserttærter?

Jeg kommer og jeg tager min elsker med. :D

Samt Glæselkartoffelsalat.  /o

Og så synes jeg vi skal betale for grissebasse-kød. Et stempel på hånden el.lign.

Peter og jeg talte om at der skulle være mulighed for at købe kød...? Hvordan var det nu, Peter?

Rådyret kunne desværre ikke lade sig gøre. Vi har kun ½ tilbage og den vil min far godt gemme, så der må findes på noget andet. Jeg kan tage nogle af alle de mange hanekyllinger der stadig ligger i fryseren med, men måske de bliver lidt for seje at tykke sig igennem ???

Mikkel, hvis du skal med toget, så skal du altså ha' noget nemt med *l Hvad med et par bakker smør f.eks.? Eller et eller andet du lige har lyst til? DU vælger :)

Offline Mikkel Schmidt

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 868
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #34 Dato: 03 April , 2011, 18:23 »
Jeg kan sagtens tage smør med, men er det ikke lige lidt nok? ;) Hvad med om jeg også tager noget frugt med, eventuelt skåret i stykker (jeg skal nok huske at tage mine bøtter med hjem i år ;) ) Det kunne folk så tage af hvis de blev små sultne inden vi skal spise? :)
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Peter Agger

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 125
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #35 Dato: 03 April , 2011, 18:26 »
Peter og jeg talte om at der skulle være mulighed for at købe kød...? Hvordan var det nu, Peter?


Det vi snakkede om var at hvis nogen kom med en gederyg, fårekølle eller andet som kan bespise flere personer, kan vi sikkert lave et regnskab så kødet bliver betalt og alle giver et beløb for maden. evt. overskud kan gå direkte i forumkassen. Måske kunne en af staben bag forum være regnskabsfører !
Hilsen
Peter

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #36 Dato: 03 April , 2011, 19:17 »
Jeg kan sagtens tage smør med, men er det ikke lige lidt nok? ;) Hvad med om jeg også tager noget frugt med, eventuelt skåret i stykker (jeg skal nok huske at tage mine bøtter med hjem i år ;) ) Det kunne folk så tage af hvis de blev små sultne inden vi skal spise? :)

Haha de ligger stadig bag i min bil :D
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #37 Dato: 03 April , 2011, 19:20 »
MHT drikkevarer så hælder jeg mest til at vi finder en løsning på sjælland... jeg kan spare omkring 700 kr ved at tage toget fremfor bilen, det har jo også en slags betydning :D og ved ikkelige om jeg kan slæbe 6 kasser dåser, en kasse høns, tøj og tasker :D tænker at hvis jeg ankommer i toget med BÅDE høns og sækkevogn at så er vi derhenne hvor folk begynder at pege fingre :D
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Ingrid

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 461
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #38 Dato: 03 April , 2011, 19:23 »
Jeg synes helt klart, at vi skal betale for kødet. Det er altid godt med lidt overskud i Forum-kassen. /o
Hilsen fra Ingrid.
Ejer af:
0.7 blå-hvid columbia Brahma.
0.2 hvid-sort columbia Brahma
3.0 main-coon katte.
1.0 dværgvædder
2.0 børn og 1.0 mand.

Offline Mikkel Schmidt

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 868
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #39 Dato: 03 April , 2011, 19:31 »
Wanda, dem tager jeg med hjem denne gang. Min mor har vidst glemt alt om dem, så hun bliver nok glad ;)

Jeg synes ligesom Ingrid at vi skal betale for kødet ;)
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Randi Krak

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 041
  • Nu også med en datter på matriklen :-)
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #40 Dato: 03 April , 2011, 20:10 »
Pt kommer jeg og et stk søn.

@ Peter; Jeg vil gerne have nyt navneskilt - hvad er prisen?

Synes helt klart også vi skal betale for kød, så der kommer penge i forum kassen  /o

@ Christina; Madmæssigt tager jeg flütes eller brød med - sig hvis der er noget mere relevant  :)
En stamme hver af følgende; Orpington i blå og sort, Dværg Wyandot i sølv/sort båndet, Amrocks, krøllede chabos i gul m/ sort hale.
Til slagt: Maran, Brahma, Maran/orp kylling

Offline Peter Agger

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 125
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #41 Dato: 03 April , 2011, 21:07 »
MHT drikkevarer så hælder jeg mest til at vi finder en løsning på sjælland... jeg kan spare omkring 700 kr ved at tage toget fremfor bilen, det har jo også en slags betydning :D 
Vi finder ud af det, måske får jeg tid til en tur sydpå.
Jeg synes helt klart, at vi skal betale for kødet. Det er altid godt med lidt overskud i Forum-kassen. /o
Sidste år skulle det firma der fik lov at udstille på dagen betale 1.000 til forumkassen. Jeg tror de gav 1.500 men i år vil jeg gerne have dem til at give et telt vi kan være i, så det med overskud i madkassen bør vi stræbe efter.
Vildsvinet, grillbriketterne, og navneskiltene sidste år betalte jeg, og helt ærlig. Have 100 dejlige gæster for 2.000 kr  Det kan da ikke gøres billigere, men jeg troede faktisk at Gavnø havde givet vildsvinet! næ - næ, det var trukket i hyren.
Hilsen
Peter

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #42 Dato: 03 April , 2011, 21:20 »
Kan være jeg kan "fange" noget ged i min fryser.

Ja, og så vil jeg da lige også tilmelde mig  ;)

Kunne vi måske få skilt tråden med tilmeldingen af høns fra og starte en ny tråd om det ??
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Peter Agger

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 125
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #43 Dato: 03 April , 2011, 21:36 »
Kunne vi måske få skilt tråden med tilmeldingen af høns fra og starte en ny tråd om det ??
Jeg tror godt de 3 tilmeldinger kan forenes her.
Jeg tror bare Eigil har travlt i hønsehuset, men meld bare dyr til her, eller på pm til "bøstrup".
Hilsen
Peter

Offline lysager ( Michael )

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 107
Sv: Tilmelding til forumdag !
« Svar #44 Dato: 03 April , 2011, 21:38 »
Kvinden min og jeg vil også gerne tilmelde os, kan desværre ikke medbringe noget, da vi begge arbejder indtil lørdag sent aften, men betaler gerne hvad det nu kommer til at koste ( har ikke navneskilte )
Bedste hilsner Michael