Forum > Brahma

Lidt Brahmabilleder + et spgm (især til Jesper)

(1/4) > >>

KarinP:
Første er der "Tak", min favorithane af de store :

Og et nærbillede :

Så en af de sort/sølvrandede høner - hun var dog så lidt glad ved situationen at hun holdt halen lavt på alle billederne :

Her er et af den samme høne + hendes 2 bofæller (hanen her hedder Duddits - han er også pæn, men ikke så stor og køn som Tak):

Er hønen til venstre ikke blå/guldrandet ? Eller er det mig der husker helt i skoven ?

Jeg så i den anden tråd at nogle spurgte til hvor store Brahmaerne egentlig er. Her er et foto af Tak + min mand, jeg synes det egentlig meget godt viser at han er en ordentlig basse (altså hanen!!) Han er kun 9 mdr og skulle kunne udvilke sig et godt stykke endnu...


Til slut fandt jeg lige et af Frandsen, der vist viser hans farver lidt bedre end dem i den anden tråd:


Og Jesper, jeg tror ikke han har noget problem med store høner - han er jo vokset op sammen med dem og allerede dengang var de over dobbelt så store som ham selv.

MVH
Karin

Marianne Vedel:
Sikke smukke høns du har, Karin  /o

ina.....:
Der er altså noget imponerende over de store Brahma, selvom de har for mange fjer på fødderne til min smag, men disse billeder giver dem fuld ret.

Wanda:
waaaooowww

godt være Frandsen er lille, men han er fanme smuk!

KarinP:
Tak skal i have allesammen  ;D

Og Ina, vi er slet ikke uenige - jeg synes også selv at de ville være kønnere uden fjerene på fødderne. Og lidt mere "praktiske", da de godt kan slæbe rundt på meget skidt og møg.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version