Forum > Høns

Link til billeder af lysning

<< < (2/2)

Karina Bundgaard:
jeg kan desværre ikke se dine billeder... da jeg ikke kan komme ind på den side de er på

Helle K.:

--- Citat fra: mortil6 efter 06 Oktober , 2014, 08:37 ---jeg kan desværre ikke se dine billeder... da jeg ikke kan komme ind på den side de er på

--- Afslutning på citat ---

Det var synd - det er ellers en meget flot billedserie - har du prøvet fra en pc?

Karina Bundgaard:
kan du sætte nyt link ind...
ja det er fra min pc jeg går ind... ;-)

Helle K.:

--- Citat fra: mortil6 efter 06 Oktober , 2014, 10:11 ---kan du sætte nyt link ind...
ja det er fra min pc jeg går ind... ;-)

--- Afslutning på citat ---

Der er altså ikke noget galt med linket. Jeg har prøvet fra to computere og det virker fint

Er det linket, som Tue Diemer har sat ind, du ikke kan åbne, så er det fordi siden ikke findes mere. Jeg har nu slettet det indlæg

kenny.H:
Hej alle hønse udrugere  :)

nu er mine æg 7 dage gl i rugemaskinen og jeg har netop gennemlyst dem, det er svært når mine æg er brune ( kobberfarvet maran ) der var ialt 18 stk  ved gennemlysningen kunne jeg tydelig se at 6 af dem ikke var befrugtet da de lyste tomme op og luftblæren iøvrig var i toppen af ægget.
de 12 andre var der noget mørkt i men jeg kunne ikke se om der var en rød ring (dårlig æg) eller spindelvæv af blodårer (gode æg) men luftblæren her var i bunden af ægget, nu bliver det så spændende om de 12 tilbage blevne æg er gode nok  /o

hilsen en spændt første gangs ruger

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version