Forum > Arrangementer og kampagner

Manglende PR

(1/3) > >>

Thomas Poulsen:
Jeg syntes der er manglende PR fra de forskellige klubber der lige har haft udstilling! kun 1 artikel har jeg kunnet finde i aviser landet over :( skuffende, sådan kommer der ikke flere medlemmer til DFFR :o

Hermed en opfordring til de bestyrelses medlemmer der sidder rundt omkring i det danske land, fat pennen eller send en mail til jeres aviser og TV station! PR er vejen frem, en udstilling uden PR er = med tilbagegang til næste udstilling!

SÆT IGANG, PR RYKKER  ;D

Wanda:
hørt og ofte kan man få gratis PR hvis man ringer og snakker lidt med de lokale aviser og evt inviterer dem med. :)

Finn Jensen:
Helt enig Thomas. De fleste lokal/ugeaviser har tit problemer med at få lokale nyheder, så de vil elske at få noget at skrive om.

Hanne Lottrup:
Thomas kan I ikke når i sender jeres PR ud, lave links her til eller sætte jeres tekster her ind?

Det tror jeg kunne være god inspiration for andre :)

Thomas Poulsen:
Hej

Det må blive næste år, jeg har lige sendt det hele med posten, men det skulle gerne komme i avisen i næste uge, artiklen plejer vi selv at skrive når vi ved hvormange dyr der kommer osv. Under udstillingen besøger avisen os og tager billeder, det kommer så i avisen ugen efter med præmieliste osv. Vi mangler stadig at opnå at TV kommer ud på udstillingen, det satser jeg på i år :) vi har dog de seneste 3 år været i TV, 3 gange ;)

Jeg linker til artiklen når den kommer i avisen
 

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version