Forum > Foder

Hønseguf

<< < (2/14) > >>

Patricia:
@Mette, tak for det, Kan ikke huske om jeg har spurgt men hvor tit skal/kan de få det.

Mette Nygaard:
hej igen Patricia,
svaret er bogfinkens: "det, det, det, det ka' de få li' så tit det ska' være" ;D
og med det mener jeg at jeg i perioder har givet hønsene hønseguf hver eneste dag! For hønsene er det dagens højdepunkt - nå ja, ud over at blive lukket ud i haven ;)
Så de kan få det hver eneste dag, men et par gange om ugen er også helt ok :D Man skal jo også lige være hjemme og have tid til at røre det sammen...

Vibeke:
hej
hvor lang tid er de om at kunne lide hønseguf ?
jeg har en hellevadhøne med dårlig mave og gav dem alle en portion i dag, men de rørte det ikke  :-[
derimod acido gik de ombord i , og kul er også godt efter deres mening.
Og blåbær forsvinder lige så hurtigt jeg kan få dem tøet op.

Det har nu også været et grimt vejr at være høns i her i vinter, meget bedre med sne og klar luft, men mine landhøns har det heldigvis godt, og bliver forhåbentlig ikke smittet.
Vibeke

Patricia:
Mine høns overfaldte det med det samme, og de er nærmest ved at falde over hinanden for at komme først til truget <P

Vibeke:
I dag var det pist væk, så de skulle åbenbart lige tage sig sammen til at prøvesmage.
Det kommer til at indgå i deres menu  ::)

Og hellevadhønen var da med ud og spiste noget fuglefrø, så forhåbentlig kommer hun over det.
Vibeke

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version