Forum > Udstillinger, klubber og kolonier

Til "Gavnø-folket"!!! Hoooold fast...

(1/12) > >>

Christina:
...hvor er I bare nogle dejlige mennesker!! *p Jeg er simpelthen så glad for at jeg kom med i dag! Tak for en skøn dag, jeg glæder mig allerede til næste gang!!! *p

Til alle I andre dejlige mennesker herinde, så kan jeg kun anbefale at I prøver at komme med næste gang! /o

Og efter I dag, er jeg bare FUDLSTÆNDIG hooked på:

*y DVÆRG SERAMAER!!! *y

Nøj, hvor var de bare uimodståelige!!! *h Bitte små, og alligevel majestætiske! *h

Randi Krak:
Ja det var en super fin dag og lærerig.
Dejligt at møde så mange mennesker IRL istedet for denne kommunikation på nettet og ansigt på et profil billede som egentlig ikke ligner - (bare spørg Marianne Vedel mht mit profil billede  :D)

Louise S.:
Ja, det var rigtig hyggeligt - og sørme om folk ikke er lige så flinke IRL som bag skærmen, tak for det  *p
Og Christina, du var vist ikke den eneste der blev lun på Seramaerne - sikke nogle herlige små dyr. Rygtet siger jo, at det bliver det nye hit i Rungsted (ikk' Lene?) og her er det vist Løvs datter, der kaster forelskede blikke:



Personligt blev jeg helt blød i knæene over Nøgenhalsene:

]

Selvom Brahmaerne lokker storstilet:



Ja, der var mange smukke dyr på Gavnø i dag - allerhelst ville jeg dog gerne have haft dén her med hjem:










Storm-Olsen:
I bilen hjem spurgte jeg ungerne, hvad de syntes om arrangementet. Svaret var entydigt:
Det var bare så hyggeligt!!

Og det var det. Nu er vi trætte - ikke mindst af at høre på vores lille skæghane i bilen hjem, men fyldt med gode billeder af glade høns og folk.

Hos os blev Rasmus inderligt forelsket i de sølvgrå silker. Silker har han altid elsket, men de sølvfarvede... Oh!
Havde han turdet, havde han plaget Tommy om rugeæg!

Nøgenhalsene er stadig til salg, Louise :D Og der er flere, hvor de kom fra :D :D

Frk.olsen:
Jeg siger også tak for en rigtig hyggelig dag, selv om vi desværre kun kunne være der kort.

Og seremaerne - SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKØØØØØØØØØØØØØØØØØØNE  :) Rigtige "MÅ-HAVERE"  ;)
Selv "jeg er overhovedet ikke interesseret i høns" kæresten var lidt skudt i dem og tæt på at sige ja til en hane. Han var altså også bare så nuttet, når han kæmpede for at få et lille bitte mikro gal ud - nåååååååååååå hvor kært.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version