Forum > Udstillinger, klubber og kolonier

Hvad skulle der til ??

<< < (2/10) > >>

liski:
... at jeg vil støtte sagen.  :)  men det ville ikke nødvendigvis betyde, at jeg ville møde op til aktiviteter.  :-\

Pjaltenborg:
*lol* Wanda .Jeg er aaalt for tilbagelænet til den slags. Men den dag jeg har basis for andet end suppetartelethyggehøns .... SÅ skal du baaare se.  ;)
Det handler ikk mindst om at jeg endnu ikke har fundet MIN race.

Der ud over syns jeg det et fint koncept du ser for dig der..så klø endelig på  /o

Økologi osv diskutionen ..underholdningen og alt det finder jeg netop her på forum ...derfor jeg ikke har behov for mer  :)

Men hva ..... du har jo vundet mit hjerte uanset  *b

Susanne:
Så lækkert at mærke din entusiasme, Wanda!

For mit vedkommende kan jeg sige, at jeg står og vakler med et ben i hver lejr. Jeg har også skiftende arbejdstider med alt for få friaftener - og kan desværre hverken deltage i sangkor, italiensk madlavning eller andet, som forgår om aftenen.

Så jeg vil være svær at rykke afsted til fjerkræklubaften - uanset hvad dagsordenen indeholder. Jeg skal i øvrigt køre mange kilometer for at finde en lokal fjerkræklub - så vidt jeg ved.

Jeg er dog ind imellem MEGET fristet af at blive rigtig seriøs og lære meget mere - med det formål at udstille.

Kan dog også bare så godt li at have høns!!!! Som kan være fritgående i haven uden at de skal isoleres for at sikre befrugtning fra en udvalgt hane!

På den anden side.........men så er der lige det med tiden - selvom det kunne jo være sjovt - nej det kommer jo bare til at gribe om sig - og sådan - rigtig holdningsløst - frem og tilbage - har jeg det  ???

Jeg ved ikke hvor det ender, men jeg gætter på, at jeg ikke er alene om denne "dobbeltholdning"

(Og lige et lille tillægsspørgsmål, som helst ikke skal forstyrre tråden ret meget: Susanne H. eller andre: Hvad er fordelen ved at kunne ringe sine dyr, hvis man ikke udstiller?)

Storm-Olsen:
Jeg vender tilbage, når jeg har tænkt lidt mere, men der var noget Wanda sagde, der fangede mig.
"Avl". Det er for mig indbegrebet af, hvad DFFR tilbyder. Avl, udstilling, genetik..
Det er jo fint, hvis det er det, man gerne vil. Men det er det for mit vedkommende faktisk ikke :D
Jeg har høns, fordi jeg kan lide høns og synes, de er sjove. Ikke fordi de er stribede på denne eller hin måde.

Jeg er medlem af DKK med mine hunde, fordi foreningen tilbyder meget andet end avl. F.eks. foredrag og træning.
Jeg er ikke medlem af nogen katteforening, selvom jeg har en racekat - fordi jeg også tror, de kun tilbyder avl og udstilling.

Måske tilbyder DFFR også andet end "avl" og jeg har bare ikke opdaget det. Isåfald er der måske et kommunikationsproblem (ihvertfald mellem DFFR og mig :D)
Og måske tilbyder DFFR egentlig "kun" avl, og så er det jo også fint, men så bliver jeg jo kun medlem, hvis jeg får trang til at ringe og udstille mine dyr.
(Og hvorfor ringe, hvis man ikke skal udstille. Der findes jo farvede strips :D )

Susanne Ebbe:
@ Susanne
Et sidespring om ringe:
Jeg ringer jeg ikke alle dyr og ingen sidste år. Men det var en kikser. Jeg kan godt lide at skrive ned at nr. xxxx er af den hane og de høns osv. Så til egen registrering.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version