Forum > Udstillinger, klubber og kolonier

Huskeliste til LU

<< < (3/13) > >>

ina.....:
Jeg har vist sådan en lille ting liggende der ikke mere er i brug, men om man kan lægge et hvilket som helst kort i den ved jeg ikke, det er vist en telia ting...

Mai-Britt:
Sidst jeg var i Herning var der gratis trådløst netværk i alle hallerne. Ved ikke om det er noget vi må bruge som en del af udstillingen, men det ku man ihvertfald tjekke, umiddelbart kan jeg ikke se et problem i det.

Men det kræver selvfølgelig stadigvæk en usbmodtager til wifi nettet (kan ikke lige komme i tanke om hvad sådan en hedder)

Wanda:
Så kan man vel egentlig bruge en mobiltelefon?

mortends:

--- Citat fra: Wanda efter 31 Oktober , 2010, 18:39 ---Så kan man vel egentlig bruge en mobiltelefon?

--- Afslutning på citat ---

Det kan man da - men så tror jeg desværre at man også er nødt til at investere i en kæde og hængelås...  ;D

ina.....:
Jeg ved at Heste-nettet.dk køre online på Herninghallerne, så det kan fjerkrae vel også, og det kræver vel ikke andet end en bærbar med trådløst netværk, jeg mener min pc kan da gå trådløst på en hvilken som helst campingplads med netværk.

Hvis det vi taler om er at Finns pc ikke kan køre trådløst, ja så er det jo et trådløst netværkskort der skal insstalleres, og det virker jo også næste gang og næste gang Fjerkrae skal nogen steder  /o

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version