Forum > Udstillinger, klubber og kolonier

Medlem af D.F.f.R. ???

<< < (2/6) > >>

Patricia:
jeg er medlem. Og været det siden 2007

Helle:
Hej
Jeg har været medlem omkring år 2000-2002. i forbindelse med vi startede med hønsehold. Jeg købte blandt andet tegninger af vores første hønsehus der.
Jeg meldte mig ud...
Jeg oplevede ikke at jeg fik netværk ud af mit medlemsskab og når jeg holder huggehøns, ja så var jeg ret ligeglad med de bedømmelser andre fik af deres høns på udstillinger.
Desværre må jeg sige at min beslutning var helt ud fra mine egne ønsker. Jeg ved godt at fællesskab gør stærk, men jeg synes det fællesskab DFfR tilbød var rette mod raceavlere.
Det er muligt at indholdet i de grønne blade har ændret sig, -men da de hver gang blev bladret igennem, uden jeg blev klogere sagde jeg mit medlemskab op.
Efter fulgeinluenza m.v.. kunne jeg måske overveje at genindmelde mig. Derimod elsker jeg forum, for her er netværk og vidensformidling. Viden af den slags jeg med hyggehøns har brug for :D

Bjørn Nielsen.:

--- Citat fra: Lene Andersen efter 15 Marts , 2009, 06:22 ---Hej Carsten.

Jeg er medlem, siden 1/12-08.

Synes det er et godt intiativ, din undersøgelse. Jeg håber vi får resultatet. :D

Men jeg har godt nok svært ved at sende dig en mail.
Der står i din profil den er skjult, og du har ikke skrevet den i indlægget.   <J

Mvh Lene

--- Afslutning på citat ---

Det er stadigt muligt at sende Carsten Blohm en PB via hans profil  (se i bunden af profilen)  ::)

Jeg har været medlem af DFfR siden foråret 2008, men har ikke benyttet det så meget, har handlet lidt (Skandinavisk fjerkræ standart), får selvfølgelig også det "grønne" blad, DER er sommetider nogle gode artikler (især fra Lars Aagaard), men meget er også lidt "giro 413" (vi ønsker tillykke med)...  ::)

Jeg tror jeg har mest ud af mit "medlemsskab" hos DFF, der er i mine øjne mange fordele...

1) Jeg kan bruge DFF når det passer mig 24/7, ingen mødedage og faste klokkeslæt, JA ! men hvad med
   det samvær som der er ved en klubaften ? Det syntes jeg også vi klare fint over DFF, der er både plads til
   det mere seriøse og til hyggesnakken.

2) Køb og salg klares sommetider på under få minutter, der er ikke deadlines på annoncer som der
    nødvendig er nød til at være på et trykt blad (mange ting kan jo være solgt eller købt efter 3 uger)

3) Nybegyndere med spørgsmål får svar på deres spørgsmål nærmest omgående, ingen behøver at
    "føle" sig nye på DFF, der bliver straks taget imod af mere garvede Fjerkræfolk.

4) Der er på DFF en rigdom af viden i de forskellige tråde/leksikon, LIGE til at gå til...

5) Ved udbrud af div. sygdomme af forskellig slags, får du straks at vide hvad det drejer sig om og hvad
    forholdsregler der kræves, takket være Finn Jensen der altid er på forkant med "det hele"

6) Når det drejer sig om mere komplekse sager, som f.eks. Roskilde-sagen, Livs problemer med
    myndighederne i forbindelse med sygdom i hendes hønse-hold... SÅ STÅR FINN JENSEN DER !
    Med råd og vejledning, hånden på hjertet ! Det er vel også Finn Jensen der har profileret Hønsefolk
    mest (offentlig ialtfald) i sagen om Hanegal, jeg syntes han er den der er mest fremme i skoene når
    det gælder om at hjælpe.

    Meget mere kunne tilføjes...  :) Jeg syntes at hele staben af folk bag DFF gør et stort og godt arbejde...

    Mvh. Bjørn.

Wanda:
JEg er ikke medlem af DFfR .....endnu.
JEg har personlige invitationer til både Vejlekredsen og wyandotklubben liggende også ;)
Jeg tror ikke jeg bliver medlem før jeg måske får den tossede ide at skulle udstille ;) Men man kan aldrig vide.
Forum her giver mig alt og mere til af hvad jeg har brug for.
Og jeg vil så lige sige at det jo er helt normalt at der står mest for avlere og udstillere, deri ligger navnet. ;) Sådan er det jo også med andre dyrearter. Men det kunne da godt være at ville gavne at man kaldte klubben for Dansk fjerkræ EJER forening eller bare dansk fjerkræforening. På den både kunne man også nå længere ud tror jeg. Også til villakvarterene med de 3 orpingtonner ude i haven ;)

lisbethpilkjær:
Er ikke medlem og bliver det heller ikke.
Vi går ikke på udstillinger med vores fjerkræ og kommer heller ikke til det.
Bruger Dansk Fjerkræ Forum, som jeg er yderst tilfreds med.
Der kan jeg finde gode råd, tips og tricks og andre der har samme passion som jeg.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version