Forum > Udstillinger, klubber og kolonier

Medlem af D.F.f.R. ???

(1/6) > >>

Carsten Blohm:
Nu har jeg været tilknyttet dette forum et års tid, blandet mig lidt i debatten, når jeg syntes at min mening kunne være til mulig nytte.

Der bliver skrevet om mange forskellig ting, noget mere seriøst en andet og sådan skal det også være i dette forum. Nogle har  høns
for hygge og lidt æg, hvor andre har race høns til udstilling( det er her jeg hører til :)og det kan sandelig også være æg og hygge). Vi har vores hovedorganation  <I Danmarks Fjerkræavlerforening for Raceavl, en forening som varetager vore interesser her i Danmark, De Nordiske lande og i Europa foreningen.

Jeg kunne egnetligt godt tænke mig at der på DFF blev lavet en undersøgelse over hvor mange af dette forums brugere, er medlem
af D.F.f.R.

Det er vigtigt at fjerkræholdere i det danske samfund holder sammen
for ellers kan vi  få flere forbud som dem i Roskilde <J. Jeg har flere gange været mægler i sager omkring hanegal, hvor jeg syntes at resultatet er blevet godt efter at der pludselig er en klub under D.F.f.R. som er kommet med i sagen( det er som regel ikke hanerne, der er årsag til klagerne, men noget helt tredie >:(. )

Det må være en menneskeret at have høns, når vi holder dem under ordnede forhold <+

Jeg vil gerne opfordre de af DFF´s brugere som ikke er medlem af Danmarks Fjerkræavlerforening for Raceavl til at overveje at blive det.
Jo flere vi er jo stærkere står vi. Som medlem får man


* Medlemsbladet Racefjerkræ(det grønne blad) hver måned
Mulighed for at købe faste fodringe til sine dyr
Ret til at deltage i møder afholt af D.F.F.R
*
På denne side er der et link til Danmarks Fjerkræavlerforening for
raceavl så det er nemt at blive medlem, eller kontakt din lokale
fjerkræklub som så kan hjælpe dig.

Jeg er også gerne behjælpelig med kontakten både til D.F.f.R. eller
en lokalklub hvis det ønskes

Hvis man vil være med i en lille undersøgelse omkring hvor mange medlemmer D.F.f.R. har på dette forum, så send mig en mail så vil jeg forsøge at samlet tallet.

 <E fordi at jeg få ordet.

Venlig hilsen
Carsten

Lene Andersen:
Hej Carsten.

Jeg er medlem, siden 1/12-08.

Synes det er et godt intiativ, din undersøgelse. Jeg håber vi får resultatet. :D

Men jeg har godt nok svært ved at sende dig en mail.
Der står i din profil den er skjult, og du har ikke skrevet den i indlægget.   <J

Mvh Lene

Berit:
Ja jeg tilslutter mig Lene, jeg er også medlem, og har været det i ca 1 år eller mere, var også medlem for flere år siden

Louise S.:
Jeg er også medlem, og har været det siden jeg fik høns sommeren 2008.

Venlig hilsen
Louise

Erling Rønnest:
Hej Carsten


Vi fik høns lige før jul... blev meldt ind til nytår, takket være ham vi købte høns af... han stod for det praktiske... super service af sælger... :)

Super undersøgelse...

Mvh. Erling

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version