Forum > Sælges

DBA og Gul & Gratis

(1/14) > >>

Lene Lestat:
Ja, hvad kan man så sige om disse to "medier" hvor man kan annoncere ??

Min personlige mening er at der altid er meget til salg, men ikke altid det bedste, f.eks er der mange gange hybrider som sælges som New Hampshire eller Italiener - brune..... hvor der er billeder kan det ses, men det er sgu synd for evt. kommende hønsefolk, som ikke ved bedre og køber i god tro.

Jeg er af og til inde på DBA (ren nysgerrighed), jeg gider kun kigge på billedannoncerne, for at se hvad der kan købes og ikke mindst til hvilke priser.

Jeg annoncerer ikke mit fjerkræ disse steder for jeg er træt af alle de n..... som bare skal fordrive tiden med at skrive alle mulige og umulige henvendelser eller som tror det er "Palles gavebord"

Jeg hjælper af og til min stedmor og bror med at sætte annoncer ind for dem. Og jeg fravælger ALTID rubrikken hvor folk kan skrive i under selve annoncen, det kan man fravælge på DBA men DESVÆRRE ikke på G&G  >:(



Tanja S.B.:
Jeg har kun solgt via forum /o

Wanda:
jeg har brugt g og g og har været ganske godt tilfreds... har både solgt og købt på den side, DBA kan jeg ikke så godt lide og de fleste derinde er sjællændere så det er mest GogG

jeg købte Nøgen christine gennem G og G og hun var da en ener... :)

Jean Hansen (Lavbo):
Fik mine første silker gennem DBA.

Det er jo ikke alle som kender forum.

pilegaarden:
@ Lene

Jeg deler din holdning.

@ Tanja

Samme her. Og jeg har aldrig sat noget til salg. Har kun solgt når nogen fra Forum har henvendt sig, eller har søgt efter et eller andet jeg tilfældigvis havde og ville af med.

@ Wanda

Ved ikke hvorfor det er sådan, men GOG er primært vest for broen og DBA er nok stærkest øst for broen.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version