Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Agent-høns: Høne og kyllinger sælges.  (Læst 4386 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline antonraun

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4
Agent-høns: Høne og kyllinger sælges.
« Dato: 30 Juni , 2018, 16:59 »
For en halv snes år siden havde jeg Agenthøns to gange på Landsudstilling i processen mod anerkendelse som ny race. Det blev dog for besværligt - især kammene "ville ikke". Jeg har dog stadig en lille flok, og i år har rugningen givet så mange hønniker, at jeg må sælge nogen af dem.
Så derfor:
Én eller to hanekyllinger, tre hønekyllinger samt én eller to voksne høns sælges.

Prisen kan vi altid snakke om, hvis det bliver aktuelt.

ps: Hvis du søger efter Agenthøns på Google, kan du finde hele historien, og en del billeder og film.

Offline jumbojette

  • Bruger
  • Indlæg: 35
Sv: Agent-høns: Høne og kyllinger sælges.
« Svar #1 Dato: 30 Juni , 2018, 17:06 »
 Dem har jeg drømt om siden jeg læste om dem første gang. Desværre er der ikke plads i hønsehuset i år,  men det glæder mig at der åbenbart stadig er chance for at få agenter engang i mellem.

Sendt fra min SM-A320FL med Tapatalk

1  sort/kobber maraner, 1 blå/kobber maran, 1 gøgespættet maran, 1 araucana, 1 maran/araucanakryds, 2 hvide æglæggere (går under navnet hippohøns), 1 dejlig sort/kobber maran hane.

Offline antonraun

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4
Sv: Agent-høns: Høne og kyllinger sælges.
« Svar #2 Dato: 30 Juni , 2018, 18:34 »
 :) :)

Offline jumbojette

  • Bruger
  • Indlæg: 35
Sv: Agent-høns: Høne og kyllinger sælges.
« Svar #3 Dato: 11 Juli , 2018, 06:55 »
Er der virkelig igen der byder på, eller er de afsat i stilhed? Jeg overvejer jo at slibe øksen!

Sendt fra min SM-A320FL med Tapatalk

1  sort/kobber maraner, 1 blå/kobber maran, 1 gøgespættet maran, 1 araucana, 1 maran/araucanakryds, 2 hvide æglæggere (går under navnet hippohøns), 1 dejlig sort/kobber maran hane.

Offline antonraun

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4
Sv: Agent-høns: Høne og kyllinger sælges.
« Svar #4 Dato: 11 Juli , 2018, 17:26 »
Hej. Næ, der er ikke nogen, som har slået til. Lige nu er jeg på ferie i Sverige, men i næste uge havde jeg tænkt mig at gøre noget. Ku' du være interesseret?

Offline Frufjendsbo

  • Bruger
  • Indlæg: 2
Sv: Agent-høns: Høne og kyllinger sælges.
« Svar #5 Dato: 22 Juli , 2018, 18:17 »
Virkeligt fine dyr og fin historie. Men da jeg har byhøns kan/må/vil vi ikke have hane, så jeg tænker det er bedre de kommer til et sted hvor de kan få liv at formere sig.