Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Køb, salg og bytte gruppe på Facebook for al slags racefjerkræ  (Læst 3380 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Til alle,  som også bruger Facebook.

Til alle os, som avler racefjerkræ og evt. også udstiller, og som har lidt overskud til salg ind i mellem, samt til alle jer som ønsker jer smukke produktive racer (æg, kød eller begge dele) eller fjerkræ til blot at pryde i haven eller til opstart med opdræt af racefjerkræ, så kan jeg anbefale denne her gruppe:
https://www.facebook.com/groups/823285731081064/
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Hans-Kurt

  • Bruger
  • Indlæg: 1 936
jeg er ikke på Facebook og kommer det heller ikke efter alt den snak om misbrug af personlige data. Så jeg vil - når jeg mangler høns - gå til den forening der har den race jeg ønsker at købe hos. Men selvfølgelig hver sin lyst. ;D

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Jamen heldigvis er det jo også et ret så frit valg om man vil eller ikke vil ....  :D

Men vi er mange, som er det og der er rigtigt mange fjerkræ grupper derinde, hvor man kan udbrede og reklamere for sin skønne hobby.
Og ja, mange af lokal - og specialklubberne har efterhånden også en Facebook gruppe.
Så helt sikkert at det er en fordel at gå til klubberne ved hønsekøb.

Ja selv Dansk Fjerkræ Forum kan man finde på FB.

Om det med misbrug, tja tjo, så kan alle som er connected til internettet nok både findes og misbruges. Hvis det kom til det.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub