Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Høne bortgives  (Læst 4081 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Deedee83

  • Bruger
  • Indlæg: 2
Høne bortgives
« Dato: 22 December , 2022, 13:09 »
Vi har en lille hønse flok som er godt 6 måneder gammel de er vaccineret og går i lukket indhegning dagligt. Desværre er en af dem blevet udstøt af flokken. JEg vil gerne give den en ekstra chance ved at bortgive den til nogen som vil give den et nyt hjem.

Inden den blev udstøt lagde den æg hver dag. det ved jeg ikke om den gør mere da antallet svinger meget lige for tiden.

den skal hentes i slangerup 3550 

Offline Helle K.

  • Administrator
  • Indlæg: 6 110
Sv: Høne bortgives
« Svar #1 Dato: 22 December , 2022, 15:09 »
Jeg har lagt en føler ud i mit hønsenetværk i Nordsjælland

Er hun en dværghøne eller stor race?
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline Deedee83

  • Bruger
  • Indlæg: 2
Sv: Høne bortgives
« Svar #2 Dato: 22 December , 2022, 16:25 »
Jeg må indrømme at jeg ved faktisk ikke hvilken race det er..

Har selv fået dem alle, men i min verden er det en almindelig rød høne den der omhandler er så bare lys

Offline Ant

  • Bruger
  • Indlæg: 1
Sv: Høne bortgives
« Svar #3 Dato: 22 December , 2022, 16:36 »
Jeg har en engelsk araucanahane og fire tykke hel og halvaustralorps. Mit hønsehus er stort og min flik lille og der er en god gård og en have at lege i og nogen ænder man kan drille. Din lille høne er velkommen her. Men jeg kan først hente efter nytår. Jeg tror du har en Isa. De er skrappe og intelligente og skulle fungere fint med aussier, som er venlige, stoiske, regale og bestemte. Tænk, hvis professor McGonagall fra Harry Potter var en høne😁

Offline Helle K.

  • Administrator
  • Indlæg: 6 110
Sv: Høne bortgives
« Svar #4 Dato: 22 December , 2022, 16:39 »
Rico - hvis den lille Isa-høne kan holde ud og blive sammen med mobberne indtil Ant (Anne) kan hente hende, kan jeg garantere dig for, at hun vil få et fantastisk pragtfuldt og kærligt hjem og Annes hane er meget sød og omsorgsfuld over for sine høner
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14