Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: DET SKØNNE LIV SOM HØNSEFARMER.  (Læst 339 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline susannecakir

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 9
DET SKØNNE LIV SOM HØNSEFARMER.
« Dato: 05 Juni , 2011, 11:17 »
 ;D        Hej alle sammen.
 Nu har jeg igen overskud til lidt fritid. Selvom man elsker naturen, er det ikke altid at naturen elsker en. Birketræer er ikke så glade for mig, så det er ikke så sjov at bo op af en skov af dem. Også man skal holde konfirmation for 50 mennesker. Men farmor klare det hele, jeg fik holdt konfirmation for mit barnebarn på guleplader, selvom det kan være svært at lave mad når man  hverken kan se eller høre. Men det var det med livet som hønsefarmer eller mit liv som hønsefarmer jeg ville fortælle lidt om, det er ved at være en tid siden at I hjalp mig så meget med at starte med mit store hold på 5 høns, men det er en af de bedste ting jeg har gjort i mit liv. Mine 5 indianertøser er de sødeste og frækkeste, det er dem der bestemmer over alle dyrene. Jeg lukker dem ud i haven hver morgen og der går de og hygger sig hele dagen. De kommer også ind i stuen og sidder sig i sofaen  og vi får en lille hyggesnak. Især Alice, hun er opkald efter min søster fordi hun vil bestemme det hele, kommer altid ind. Igår satte hun sig på min mand og begyndte at undersøge ham for madrester i hans tænder, som jeg siger høns er ikke dumme. Jeg håber at det går godt for jer alle og I nyder den dejlige sommer. Tak for den store hjælp.
                             Susanne.
Hilsen Susanne.
4 hunde.
9 katte
9 killinger+ 1 hold på vej
5 høns( røde amerikanere).
1 mand( tyrkisk bjergged)
3 børn
3 børnbørn

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: DET SKØNNE LIV SOM HØNSEFARMER.
« Svar #1 Dato: 05 Juni , 2011, 11:53 »
Sikke en livsbekræftende beretning, tak for den Susanne /o
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Louise S.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 876
  • Multi-kulti hønsegård med plads til hybrider
Sv: DET SKØNNE LIV SOM HØNSEFARMER.
« Svar #2 Dato: 05 Juni , 2011, 12:00 »
Sikke en dejlig beretning, Susanne - selvom det lyder trist med den dumme pollenallergi   :(

Man bliver glad i låget af at have sådan en flok høns rendende  *o
De bedste hilsner fra Louise

0.3 Skånske Blomsterhøns
2.1 Kobberfarvet Maran
0.2 Isa Warren
1.1 Bullmastiffer  <.  <.