Kamfejl er temmelige arvelige. Så det kommer an på hvor meget man vil bøvle med og hvor meget tid man vil bruge og ikke mindst plads til meget tillæg, når man vil avle med dyr som har kamfejl.
Jeg har også haft en hane med kamfejl og 9/10 af hans afkom fik samme dårlig kam. Så er det altså op ad bakke, hvis man gerne vil lave pæne dyr.
Der er mange af mine dyr fra ham Kasibowski med de lyse æg, der har kamfejl - også hønerne. Dem burde man egentlig også bortsortere, ik'? Det er vel lige problematisk om fejlen kommer fra høne eller hane (selvom den ofte ses tydeligere på hanekyllinger).
Nå nu lykkedes det da med ET billede, hvis det så bare havde været et godt billede
Hvis der sidder nogle I- MAC kyndige der er særdeles pædagogiske modtager jeg meget gerne lidt undervisning udi uploadningens svære kunst.
Jo jo, mon ikke jeg kan hjælpe dig lidt videre, Lene
Du skal åbne det billede, du ønsker at lægge på forum, i iPhoto. Så trykker du på 'Arkiv' i øverste bjælke og her trykker du på 'Eksporter'. Så åbner der et vindue, hvor du vælger medium opløsning (i enkelte tilfælde bliver billedet for stort til forum alligevel, så må du gøre det igen, men vælge lav opløsning i stedet). Når du trykker fortsæt (eller msåke hedder det videre), så skal du vælge hvor billedet skal gemmes. Det nemmeste er at vælge skrivebord, for så kan du bare slette de formindskede efter du har uploadet til forum.
Når billedet ligger på skrivebordet, så henter du dem ind i forum og så er du kørende