Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hvad skulle der til ??  (Læst 27377 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Hvad skulle der til ??
« Svar #45 Dato: 06 Januar , 2010, 09:49 »
Meningen med starten på denne tråd med de 2 spørgsmål var egentlig at få jer, som overvejer et medlemsskab i enten DFfR eller en lokalklub eller enda begge dele til at "komme ud af busken" og skrive hvad der skal til og hvilke arrangementer der kunne være spændende.

Der var egentlig ikke meningen at jer som bestemt ikke vil, kan eller overhovedet er interesseret i at være med i en klub, at I skulle komme med alle mulige og umulige forklaringer på hvorfor I ikke gider, vil og kan.  For I har på forhånd valgt det fra og kan alligevel ikke "overtales".

Og det er helt fint med mig, og så er det jo dejligt med dette Forum.

Undskyld hvis jeg træder nogen over tæerne med min mening.

« Senest Redigeret: 06 Januar , 2010, 10:01 Fra Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Tina Holmberg

  • Bruger
  • Indlæg: 700
Sv: Hvad skulle der til ??
« Svar #46 Dato: 06 Januar , 2010, 10:05 »
Lestat: Tror ikke at nogen af dem sender materiale ud, før man har meldt sig ind. Og det var jo lige netop for at kunne vælge mellem de 2 klubber.
Men under alle omstændigheder må jeg benytte mig af den eneste kontaktmulighed der er, og ringe til dem. For med planer om at begynde at udstille, vil det jo være en klar fordel, at være medlem af en lokal klub også.
Både af hensyn til at kunne lære noget, fra de mere garvede, men også når der skal vaccineres.
1,2 kobberfarvet maran
0,3 birchen maran
1,2 araucana, rumpless
1,1 lys sussex & 0,3 gul sussex
1,1 alaskan malamute - den største & stærkeste af slædehundene