Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: §§§§/lov grundejerforeningen forbyde hane  (Læst 19076 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline rvh

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 20
Sv: §§§§/lov grundejerforeningen forbyde hane
« Svar #45 Dato: 22 Juni , 2011, 08:53 »
Ja, det er et dejligt udfald. tak for jeres medfølelse

Men jeg ved dog ikke helt hvor kloge med-naboer jeg har, for de tænker jo meget på Grundejerforeningen skattekiste.
Jeg måtte jo fortælle, at jeg beholdte hanen, på trods af et evt. forbud, så kunne grundejerforeningen kun håndhæve forbudet ved at sende sagen til advokat samt betale for omkostningerne til denne sag.
Så jeg tror der er stemt med økonomi for øje, men men fair at jeg beholder hanen:-)
Naboen fik samtidig fortalt til forsamlingen, at de endnu engang har klaget til kommunen. De mener stadig at kl. 7.30 er for tidligt at lukke hønseholdet ud på?. undskyld mig men jeg var af den opfattelse at naboen ønskede et forbud mod haner, og ej at det blot var tidspunket får åbning af lem.
Men for helvede..(Undskyld) jeg har jo et stykke papir fra kommunen hvor der står skrevet kl. 7.30

Samtidig erkender de til forsamlingen at deres hus er dårligt isoleret.

Stakkels mennesker, der må være noget galt
Tænk engang ikke at kunne tåle/ forstå/ erkende at de lige så godt kan stoppe dette cirkus, da de jo ikke når længere i denne sag

Offline Helle K.

  • Administrator
  • Indlæg: 6 112
Sv: §§§§/lov grundejerforeningen forbyde hane
« Svar #46 Dato: 22 Juni , 2011, 09:21 »

Stakkels mennesker, der må være noget galt
Tænk engang ikke at kunne tåle/ forstå/ erkende at de lige så godt kan stoppe dette cirkus, da de jo ikke når længere i denne sag

Jamen det ER stakkels mennesker. De vil altid have noget at bebrejde andre, for at flytte fokus fra egne problemer, som åbenbart også kan indebære økonomi, nu hvor du ved, at de "fyrer for fuglene"...og dermed også dine høns. Den pille må sgu være svær at sluge  :D

Jeg tænkte nok, at en oplysning om, at sagen ville fortsætte i retten, hvis udfaldet gik dig imod, kunne få en og anden til at trække sit krav om forbehold mod hane...høne...kylling...pipfugl m.m.
« Senest Redigeret: 22 Juni , 2011, 09:23 Fra Helle K. »
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14