Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hej alle sammen.  (Læst 426 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline susannecakir

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 9
Hej alle sammen.
« Dato: 05 Juni , 2012, 21:35 »
 Jeg fik sådan en lyst til at kigge ind, det er mange, mange dage siden jeg har været sidst. Jeg høre så men ikke hjemme herinde mere, for jeg har ikke høns mere. Det søde liv på landet er sluttet for mig. Nu er jeg bymenneske igen, ak.  Der er sket en del siden jeg var har sidst. Først blev jeg selv syg også døde min mand. Så ligenu bor jeg ved min søn i Texas, Usa. Det har jeg gjort i et par måneder nu, jeg burde vende næsen hjemad til Danmark snart. Det var mig der fik så mange killinger sidste sommer, 14 stk. de har alle fået et godt hjem, der er kun en som jeg beholdte, han er i pleje i Danmark. Den gang jeg boede på landet havde 4 hunde og min mand havde 9-10 katte. Nu har jeg den ene kat og 3 hunde, den store dejlige hund på billedet, Max døde natten efter min mands begravelse. det er ikke fordi I skal have ondt af mig på nogen måde men vær glad for hver dag I har og nyd sommeren, for det vel ved at være sommer i Danmark, her er det altid sommer vi har 42 grader idag.  Jeg er rask nu, efter en hård kamp mod kræften og er glad for hver dag. Hav det godt alle sammen .
                                Mange Hilsner fra
                           Susanne Cakir.
Hilsen Susanne.
4 hunde.
9 katte
9 killinger+ 1 hold på vej
5 høns( røde amerikanere).
1 mand( tyrkisk bjergged)
3 børn
3 børnbørn

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Hej alle sammen.
« Svar #1 Dato: 05 Juni , 2012, 22:31 »
Susanne, dejligt at høre fra dig, jeg håber, du trods din megen modgang har det godt.
Tak for din dejlige livsbekræftende hilsen.
*b
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Linda Andreasen

  • Global Moderator
  • Indlæg: 1 935
  • ÅH at være en høne.Ingen kan finde hvor er...
Sv: Hej alle sammen.
« Svar #2 Dato: 05 Juni , 2012, 22:58 »
Tak Susanne  *l
Dejligt at høre fra dig.
Hvor har du dog ret..  <- <- ... Livet er jo kun til låns.  Godt du er kommet igennem modgangen.
Hvis du elsker varme og sommer....så tror jeg du skal tage et par mdr mere hos din søn.....det lyder betydeligt bedre end det vi har.

Mange Hilsner
Linda

En rigtig hønemor *e til
Blå/kobber Maran
Sort/kobber maran
Sort/sølv Maran
Brun/guld ? Maran
Samt en blandet flok
Medlem af www.maranklub.dk