Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: hyggelig hønsegave  (Læst 139 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline -Julie-

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 034
  • "Mor... er ALLE mennesker lavet af træ?"
    • Min hobbyblog: Juhulies
hyggelig hønsegave
« Dato: 10 Oktober , 2010, 10:34 »
Jeg havde egentlig købt den til mig selv, fået den pakket ind, og gemt den væk. Så skulle adventsnisserne rigtig forkæle mig i år. Men så ville skæbnen, at jeg kom ti at mangle "en lille ting" til min fars fødselsdagsgavekurv igår, og så smuttede den med i pakken. Dét er simpelthen den bedste opfindelse siden suduko!  ;D

Jeg taler om et spil, som jeg købte i legetøjsbutikken for 120 kr. Det er et enkeltmandsspil, men man kan jo vælge at dyste indbyrdes, hvis der bliver kamp om det - og det gør der sandsynligvis.

Spillet går ud på, at man skal flytte 5 høns hen ovenpå nogle æg. Rimelig simpelt. Ja, det tror man da. Der er flere "baner", man skifter simpelthen kortet med æggenes placering ud og pludselig er der alle mulige andre dyr på kortene også, og hønsene må naturligvis ikke finde permanent hvile i hovedet på f.x. en hest  ;D

Jeg har prøvet at finde et link på nettet uden held, men for fa'en det er sjovt, så hvis du lige står og mangler en gave til en hønsefan (evt. dig selv), så vil jeg varmt anbefale en tur i legetøjsbutikken.
Mange hilsner fra

Julie

http://odsherredfjerkraeklub.blogspot.com

Hollandske Dværge, guldhalsede 
Ja, jeg udstiller.