Jamen det er jo netop rart, at nogen gerne vil være lyseslukker og gøre opmærksom på de hårde kendsgerninger.

Herhjemme vil der nok max være mulighed for 4 stammer. 100vis af kyllinger er der under ingen omstændigheder plads til og hvor meget sjov der er tilbage i projektet, hvis jeg skal ud og leje jord og staldlænge et andet sted, kan jeg ikke helt få øje på.

Nu har jeg fået den her fikse ide om en stor skøn leopardhøne, der indeholder alle de bedste hønseegenskaber og bliver nok simpelthen nød til at prøve, om jeg kan få det til at lade sig gøre i et begrænset oplag.

..Får jeg fremtryllet en helt fantastisk høne, kan jeg måske lokke nogle lidt mere hærdede hønseavlere med på ideen?

Uanset hvordan jeg gør, vil det nok være meget svært, at lave høns nok til at de kan blive ved at være sunde, hvis jeg står alene med projektet.

Jeg vil på trods af manglende erfaring og plads og velvidende, at jeg nok ikke kan lave en meget hård sortering, alene fordi der ikke er 100vis af kyllinger at vælge imellem, kaste mig ud i projektet og alt det spændende læsestof, der forhåbentlig kan hjælpe mig på vej til drømmehønen.

Undervejs vil jeg prøve at få taget lidt billeder, af de skønne fugledyr og måske er der så nogen der får lyst til at være med til at lave superhøns?