Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Har en hund overhovedet smagssans???  (Læst 20587 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Christina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 300
  • Alle burde have en 2-årig...
Sv: Har en hund overhovedet smagssans???
« Svar #30 Dato: 11 Marts , 2009, 13:16 »
Så er det vel bare at fodre hønsene med dem også   ;)
<P <P
Jeg gik også rundt i haven og puttede chilisovs på hømserne.
Han åd dem alligevel men fik ondt i maven så kunne jeg tørre opbrækket
l... op  <R <R <R <R
Undskyld til jer der er lidt sarte, men det er altså en historie fra det virkelige liv.
MVH Lene

Ej, ej, ej, hvor er det bare klammo!!! ;D Så manglede det bare lige at du selv kastede op! :D

Når jeg en gang får 36 timer i døgnet

Åh, suk! Fortæl mig lige hvordan du gjorde, hvis du får de 36 timer... Jeg vil prøve at komme på biblioteket, når jeg får 36 timer... :D

Offline Jette Jensen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 660
  • Grib dagen, timen, minuttet
Sv: Har en hund overhovedet smagssans???
« Svar #31 Dato: 11 Marts , 2009, 19:04 »
Det var da den allerherligste mave-griner tråd denne her.

Vores dansk-svensker åd også hønselort i et væk da vi fik hende (9mdr. alderen) men nu hvor hun er 1,5 år har hun tabt interessen for det, så mon ikke du bare skal håbe at han vokser fra det, Lone.

Håbet er da lysegrønt  ;D ;D
Med venlig hilsen
Jette Jensen

0,0,0, men stadig med en drøm om sussex høner!

Offline lisbethpilkjær

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 228
Sv: Har en hund overhovedet smagssans???
« Svar #32 Dato: 11 Marts , 2009, 20:33 »
Vores dansk-svensker åd også hønselort i et væk da vi fik hende (9mdr. alderen) men nu hvor hun er 1,5 år har hun tabt interessen for det, så mon ikke du bare skal håbe at han vokser fra det, Lone.



Det der med at vokse fra det er vist lidt vanskeligt for nogle hunde. Vores shæfer på 9 år synes stadig at hønsel*** og kaninl**** er noget af det bedste at guffe i sig  <R <R

Vores yngste skud på 1½ år synes også det er rent guf hvis hun kan komme til vores støvler når vi har været ude og malke, kokasser smager åbenbart også eventyrligt i en hunds mund  <R

Har også i sin tid fået at vide, at det er noget i hundens kost der mangler siden de spiser aff., men har så senere fået at vide, at det nok snarere er en dårlig vane, som er ret svær at komme til livs hvis ikke man er ret konsekvent. Hælder selv til det sidste, tror ikke det er fordi hundemaden fejler noget i sammensætningen af vitaminer og mineraler.
Alt hvad de kan finde af aff. fra andre dyr synes vores hunde er delikat: Det være sig katte-, ræve-, hønse-, kanin- og ko****  <R <R <R <R

Velbekomme