Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Juubiii  (Læst 4064 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

StaldTobo

  • Gæst
Juubiii
« Dato: 12 Januar , 2009, 22:59 »
Ih hvor jeg bare svæver på en lille lysserød sky i dag.
Samson vores store norske skovkat har igår parret vores skovkat Pippe.
Så om ikke så længe får jeg forhåbentligt skønne små norske skovkatte killinger ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Rie Møbjerg

  • Gæst
Sv: Juubiii
« Svar #1 Dato: 13 Januar , 2009, 07:18 »
Uha hvor er det godt vores sidste hjemmeboende datter ikke ser dem. Hun er "tovli" med katte.
Vi har 6 katte - 3 kastrerede  + 2 som skal kastreres når de er store nok og en hunkat. Store dejlige katte som nok kan give mosegrise, muldvarpe, mus og rotter modspil - selv om vi tidligere havde dels en hund, dels en kat som gik efter mosegrisene. Dem vi har nu er bedre til mus.
Sidste efterår havde vi 4 tilbage, en vildkat som havde boet på vores halmloft var blevet kørt ned 14 dage før. Jeg stod så under lugen og fortalte med stor armbevægelser, til mine kolleger, om hvordan vi ikke skulle have flere katte : P-piller og kastrerede hankatte. Så siger en af mine kolleger:"Jamen hvad så med dem der"  Oppe på loftet stod tre meget sultne og meget vilde killinger, de var faktisk lige ved at dø for os alle sammen, men kun en gik til - men nu har de det godt. En er meget kælen og den anden kan vi komme til med lidt forsigtighed.
Det er en af de der historier om hvordan man ikke kan forudse det hele når man har dyr ;-). God Dag Rie.