Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hvad er for nogle kyllinger  (Læst 1609 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline walter

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 520
Hvad er for nogle kyllinger
« Dato: 07 Juni , 2010, 11:59 »
Hej
af nogle dværghønse æg jeg købte i Tyskland (Thyringer skæg ægene er beig farvet )er der kommet 3 fejlfarvede de er kulsorte meg kobber farvede  pletter gode bud efterlyses. <J <J
mvh. Walter   venter spændt.
blå og  sort doppel randet barnevelder i stor, dansk landrace   sølvhalset i stor, laksefarvet faverolles i stor, hvide faverolles i stor og laksefarvet blå i stor, Maran i S/K og B/K i stor
 lutte brun i dværg,  Thyringer Skæg i dværg,farverne chamois/hvid plettet,og sort/guldplettet, guldhalset, sort og hvid.Brakel i sølv,guld og chamoi 0,1 Newfoundlænder. 0,1 grå tigerstribet kat

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: Hvad er for nogle kyllinger
« Svar #1 Dato: 07 Juni , 2010, 12:01 »
Maran æg kan godt ha pletter i det mørke...
Se fks. Thomas´maran æg her ...http://fjerkrae.dk/prod/index.php?action=gallery;u=2372
Spændende at se hvad der popper ud efter de 21 dage.
« Senest Redigeret: 07 Juni , 2010, 12:03 Fra Lene, Rungsted »

Offline walter

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 520
Sv: Hvad det er for nogle kyllinger
« Svar #2 Dato: 07 Juni , 2010, 15:32 »
hej Lene
jeg må ikke ha udtrykt mig tydelig nok /d det er kyll.der er sorte med kobber farvede pletter ægene er beige. mvh Walter
blå og  sort doppel randet barnevelder i stor, dansk landrace   sølvhalset i stor, laksefarvet faverolles i stor, hvide faverolles i stor og laksefarvet blå i stor, Maran i S/K og B/K i stor
 lutte brun i dværg,  Thyringer Skæg i dværg,farverne chamois/hvid plettet,og sort/guldplettet, guldhalset, sort og hvid.Brakel i sølv,guld og chamoi 0,1 Newfoundlænder. 0,1 grå tigerstribet kat

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Hvad er for nogle kyllinger
« Svar #3 Dato: 07 Juni , 2010, 15:59 »
Billeder, Walter  <+
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: Hvad er for nogle kyllinger
« Svar #4 Dato: 09 Juni , 2010, 00:54 »
Citat fra: walter link=top ;)ic=9874.msg95537#msg95537 date=1275917532
hej Lene
jeg må ikke ha udtrykt mig tydelig nok /d det er kyll.der er sorte med kobber farvede pletter ægene er beige. mvh Walter

Nåhhh.... Ja så må vi se nogle billeder af kyllingerne ;)