Jamen i sørger for gode rævesikrede hønsegårde og gerne elhegn.
vores nærmeste nabo er en smuk høj med hyldebærtræer og 14-15 ræve ind- og udgange.
Vi kan i skumringen nyde at betragte hele den fantastisk smukke rævefamilie tumle sig rundt på højen..velvidende de bliver betragtet.
En smuk og MEGET VELNÆRET rævefamilie der gennem vinter og forår har brugt vores matrikel som spisekammer fordi jeg havde en eller anden romantisk drøm om at det kunne lade sig gøre at have fritgående fjerkræ og alm inghegninger vildthegn. Der er røget mindst 50 dyr på den konto.
Vi ved hvem af naboerne der har jagtretten og de ved hvilken trappesten de skal lægge dyret på hvis de skulle ramme

Men jeg har intet imod rævegraven som sådan... det er et smukt naturfænomen som er en del af idyllen ved at bo her. Og her kommer masser af andre ræve end derovre fra. Så det er aldrig rævens skyld ...det gælder blot om at rævesikre de dyr vi ikk vil ha´den spiser.
Vi bygger og maler og sveeeeder her i vores ferie for at jeg kan dyrke min hobby ...... at det så ozz er rævens livret ...tjah ..så kunne jeg jo bare samle puslespil i stedet ikk