Forum > Arvelighedslære

Silver maran - nogen der kan beskrive denne race.

(1/2) > >>

Ellen R:
Ellen jeg har valgt at flytte din tråd til et emne for sig selv, da jeg frygter den bliver overset i den anden, (om forslag til ny kategori om arvelighedslære der er flyttet i 'løste problemer').
Håber det er okay ;). KH. Hanne /admin

Hej.  ;)
Det kan jeg da kun tilslutte mig, jeg har ikke haft høns så længe, startede med 4 (lakse farvet )Faverolles, ville have en rolig og stor høne.... Det fik vi, dejlige høns, i dag, har vi så lige hentet noget rigtig spændenede, vi har købt ung kyllinger.... Silver Maran, dem glæder vi os helt vildt til bliver store. Kan se at der ikke rigtig er nogle af dem her i landet, eller tager jeg helt fejl her. ::) ::)

Hvis der nogen som ligger inde med lidt viden om dem, hører jeg gerne :) Tak.

Med venlig hilsen
Ellen

Tommy Andersen:
Hej Ellen


Maran i silver har jeg ikke hørt om før, har du mulighed for at tage et par billeder.

Tommy

Ellen R:
Hej Tommy.
Jeg skal nok lige få skudt et par billeder af mine kære kyllinger, de er kun 3 mdr. pt. men har i tankerne at sætte fotos ind løbende af dem.

Med venlig hilsen
Ellen ;)

Dorte Hee:
Hej Ellen

Har heller ikke hørt om Silver Maran.
Lene, Rungsted - her på forum har gøgespættede og franske maraner. Så du kan da prøve at høre hende om hvordan maraner er  :) mon Silver er så meget anderledes end de gøgespættede  ???

Susanne Ebbe:
På denne side er et billede af en sølv gøgespættet:
http://www.freewebs.com/ajharris/poultry.htm

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version